Assassin's Creed: Syndicate
Nya Assassin’s Creed är lite som brittisk mat. Du måste stå ut med en del grisiga inälvor för att komma till det gottaste.
Alltså det ser mer intressant ut än 3an, black flag och unity... men känns som man ska vänta någon månad tills alla buggar som kommer med Assassins creed vid varje släpp är halvt borta
Alltså det ser mer intressant ut än 3an, black flag och unity... men känns som man ska vänta någon månad tills alla buggar som kommer med Assassins creed vid varje släpp är halvt borta
Har börjat tänka så med alla spel nu för tiden, men vad spelar det för roll, det är inte som om någon underhållningsmedia är en färskvara. Tror att spelet är lika roligt även några månader efter release, är inte som om böcker blir dåliga när de blir gamla.
- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller
Bara dom två borde ha gett det en tvåa eller mindre.
Det beror ju på hur illa det är, inte sant? Och även om det stör här så är inte problemen illa nog för att sänka betyget ytterligare i mina ögon. Även om jag blev frustrerad några gånger.
Med det sagt tycker jag också det börjar bli tröttsamt med risig bilduppdatering och buggar i vart och vartannat AAA-spel. Även några av årets mest hyllade spel, som Witcher 3 och Bloodborne bland annat, har ju haft sina tekniska brister.
Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.
Jag förstår dig. Man hinner inte direkt få något sug efter ett nytt AC-spel innan nästa dimper ner i knät.
Har börjat tänka så med alla spel nu för tiden, men vad spelar det för roll, det är inte som om någon underhållningsmedia är en färskvara. Tror att spelet är lika roligt även några månader efter release, är inte som om böcker blir dåliga när de blir gamla.
Nä de är ju sant. Själv har jag börjat gå genom äldre spel nu.
Köper spelet när det kommer på rea.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Sugen är jag... älskar Assassin's Creed-serien, med Ezio-trilogin och Black Flag som höjdpunkterna och AC3 som den jag var mest missnöjd med.
Men nu har jag fortfarande inte ens hunnit spela igenom Unity och Rogue pga för många spel som kommit ut så får nog vänta med denna ett tag till.
Sugen är jag... älskar Assassin's Creed-serien, med Ezio-trilogin och Black Flag som höjdpunkterna och AC3 som den jag var mest missnöjd med.
Men nu har jag fortfarande inte ens hunnit spela igenom Unity och Rogue pga för många spel som kommit ut så får nog vänta med denna ett tag till.
Rogue är riktigt nice faktiskt. Unity var helt ok också (spelade det några månader efter release och hade i princip inga buggar).
Bra recension men det känns, trots ett bra betyg, inte som ett köp för mig. Tycker man drunknar i AC (på samma sätt som alla CoD) och förr eller senare får man helt enkelt nog.
Jag förstår dig. Man hinner inte direkt få något sug efter ett nytt AC-spel innan nästa dimper ner i knät.
Precis, speciellt om man är en sådan person som vill komma så nära 100% avklarat som möjligt.
Har själv AC4, Rogue, China och Unity men inte orkat spela klart någon av dem än.
"Opålitliga kontroller"
Det är som vanligt då. Gick varken att stänga av musaccelerationen i första eller andra spelet (bara dessa jag spelat).
- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller
Men lägg ner... Om Witcher kan plocka fina poäng med riktigt dåliga kontroller (tro mig jag älskar spelet) och en väldigt glitchig inledning bör även AC kunna göra det.
Inget sagt om huruvida spelet är i övrigt men komigen nu va.
- Tekniskt oslipat
- Opålitliga kontroller
Men lägg ner... Om Witcher kan plocka fina poäng med riktigt dåliga kontroller (tro mig jag älskar spelet) och en väldigt glitchig inledning bör även AC kunna göra det.
Inget sagt om huruvida spelet är i övrigt men komigen nu va.
Kan man inte fixa grundläggande saker i ett spel så faller det ganska platt.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Kan bara hålla med, för egen del spelar det ingen roll hur bra ett AC blir, jag är så trött på serien. Har inte ens orkat spela klart Black Flag...