Blizzcon börjar i kväll – här är tiderna

Robot
Blizzcon börjar i kväll – här är tiderna

Du lär få veta mer om Overwatch och World of Warcraft: Legion – och se Warcraft-trailern!

#blizzard, #overwatch, #world-of-warcraft, #world-of-warcraft-legion, #starcraft-ii-legacy-of-the-void, #heroes-of-the-storm, #hearthstone


Medlem
Blizzcon börjar i kväll – här är tiderna

Jag hoppas dom utannonserar en ny expansion till Diablo 3!

Fast det är väl inte speciellt troligt eftersom det bara ett litet segment för D3 på hela Blizzcon...


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Nån som vet ifall man kommer kunna se matcherna via twitch utan att behöva nån biljett? Tänker främst på HOTS-matcherna då.

Medlem

Heroes of the Storms släpptes ju i och för sig i juni, så det behöver ni inte vänta tills ikväll för att få reda på

Medlem
Skrivet av Whisp:

Nån som vet ifall man kommer kunna se matcherna via twitch utan att behöva nån biljett? Tänker främst på HOTS-matcherna då.

Opening Ceremony och all e-sport är gratis att kolla på.

Redaktör
Skrivet av jyggen:

Heroes of the Storms släpptes ju i och för sig i juni, så det behöver ni inte vänta tills ikväll för att få reda på

Verkar ganska dumt av mig att lägga till ny skvätt text i en nyhet utan att ta bort den gamla.


signatur
Medlem
Skrivet av Quid:

Jag hoppas dom utannonserar en ny expansion till Diablo 3!

Fast det är väl inte speciellt troligt eftersom det bara ett litet segment för D3 på hela Blizzcon...

Spekulationer att nästa expansion kommer handla om Skovos Öarna kanske?

Medlem

Funderar verkligen på att dra på Fireside-gathering ikväll här i Budapest. Men det är så inkompatibelt med en 1 årig liten son.
Vi får se, men jag vill

Medlem
Skrivet av KloN:

Funderar verkligen på att dra på Fireside-gathering ikväll här i Budapest. Men det är så inkompatibelt med en 1 årig liten son.
Vi får se, men jag vill

Huh?

Medlem

Warcraft 4 vore trevligt att se


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

Kör dom någon Heartstone turnering ?

Medlem

Går det att se någon stream gratis? Att betala för att se reklam känns lite snevridet.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Går det att se någon stream gratis? Att betala för att se reklam känns lite snevridet.

Ja det kommer alltid massa "ful-streams". Folk brukar länka i Ownedcores forum.

Kommer aldrig betala 300kr för att se trailers, några minuter innan alla andra får se dom gratis.

Medlem

Vänta va, 300:- för vadå? För att kunna se en stream från mässan? Har jag uppfattat det rätt?

Medlem
Skrivet av Zippy:

Vänta va, 300:- för vadå? För att kunna se en stream från mässan? Har jag uppfattat det rätt?

Pet, mount i wow osv, mount i HOTS, lite annat smått o gått. Men ja, ganska dyrt

Medlem
Skrivet av Zippy:

Vänta va, 300:- för vadå? För att kunna se en stream från mässan? Har jag uppfattat det rätt?

Öppning klockan 20, och all esport är gratis. På både Twitch och YT.

Medlem

SVT skall ju sända från Blizzcon. Maddelisk castar.

Skribent

Men när släpps Warcraft-trailern? Det är det enda jag bryr mig om just nu,.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Dom där 300 kr verkar vara för att få tillgång till diverse krimskrams, paneler osv....verkar som att dom viktiga presentationerna är gratis.

Men ändå, Blizzard (Activision?) verkar vara lite väl pengakåta...,.finns ju inte en chans i helvetet att jag skulle betala för att endast titta på dom senaste nyheterna live iallafall. Hoppas bara att det inte går så långt i framtiden.

Medlem

21:00 börjar Heartstone! Heja Ostkaka

Medlem
Skrivet av billybob:

SVT skall ju sända från Blizzcon. Maddelisk castar.

Tack för detta hade inte en aning:)

http://www.svtplay.se/video/4444479/esport/blizzcon-2015

Medlem

Verkar som legion släpps september nästa år...Om det stämmer så är ju blizzard sjuka i huvudet. Varför ens visa expansionen så långt innan ? Men får se vad som sägs under blizzcon.

Medlem

T om en svenska som skall casta HoTS finalerna på vårat kära hemspråk!


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Oh jäklar va taggad jag blev på Warcraft filmen då...

1
Skriv svar