Se två timmar gameplay från nya Unreal Tournament
SpelClockers hade spelkväll igår som bjöd på raketdans och flaggfångst
Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.
Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.
är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen
Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.
är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen
RL > RA tar för lång tid att få, dessutom är du förbannat lätt att träffa.
Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.
är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen
RL > RA tar för lång tid att få, dessutom är du förbannat lätt att träffa.
konstigt, när jag lirat har folk gnällt att jag är svår att komma åt. Är det möjligen så att du är lite ringrostig? Jag har aldrig stött på ens någon som är lätt att träffa, bara dessa som aldrig lirat unreal tidigare. dom jag stött på har flygit runt som en riktig unreal spelare
Jävligt kul spel med grym känsla. Visst det kanske inte slår ql promode eller cpma när det gäller rent spelflöde, men det är ett schyst alternativ att hoppa in i lite då och då =).
självklart unreal kan slå quake live, unreal är fortfarande i alpha stadiet och har lång väg kvar, tycker dock vanilla quake 3 är bättre än QL men unreal har inte haft svårt att tävla mot quake
Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.
Har hört andra säga detsamma och jag håller med.