Se två timmar gameplay från nya Unreal Tournament

Robot
Se två timmar gameplay från nya Unreal Tournament

SpelClockers hade spelkväll igår som bjöd på raketdans och flaggfångst

#paragon, #unreal-tournament


Inaktiv
Se två timmar gameplay från nya Unreal Tournament

Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.

Medlem
Skrivet av Joql:

Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.

är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen

Medlem

Åh, synd att man missade det. Det hade varit roligt att få medverka.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Joql:

Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.

är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen

RL > RA tar för lång tid att få, dessutom är du förbannat lätt att träffa.

Medlem
Skrivet av Joql:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Joql:

Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.

är inget fel på den fart man har i spelet, är snarlikt hur det är äldre UT spelen

RL > RA tar för lång tid att få, dessutom är du förbannat lätt att träffa.

konstigt, när jag lirat har folk gnällt att jag är svår att komma åt. Är det möjligen så att du är lite ringrostig? Jag har aldrig stött på ens någon som är lätt att träffa, bara dessa som aldrig lirat unreal tidigare. dom jag stött på har flygit runt som en riktig unreal spelare

Inaktiv

de fattar du väl själv om spelare springer omkring de är lättare träffa nu finns slide man kan använda. har inte sagt att du är lätt att träffa då de var ett exempel.

Inaktiv

har du 60% rl vissa game i ql?

Inaktiv

kan ge dig ett kort, jag är förbannat dålig på lg pga high liftoffdistance. jag kompenserar de med många träffar med rl, rg och movement.

Medlem
Skrivet av Joql:

har du 60% rl vissa game i ql?

Jag har det, fast inte för att jag är bra på något vis - utan för att dom jag spelar med på kontoret inte alltid är, hmm, så bra heller =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Joql:

har du 60% rl vissa game i ql?

Jag har det, fast inte för att jag är bra på något vis - utan för att dom jag spelar med på kontoret inte alltid är, hmm, så bra heller =D

= )

Inaktiv

bättre skjuta på. klart man fått 60% några omgångar. men då har man hamnat i fighter bara där man måste träffa. hade omkring 35-40% innan steam versionen som kom förra veckan.

Inaktiv

Cypher har 31% rl men har den sjuka siffran 46% railgun. han spelar bara duel. Jag kom nog upp i 29% på tdm/ca/ffa

Medlem

Jävligt kul spel med grym känsla. Visst det kanske inte slår ql promode eller cpma när det gäller rent spelflöde, men det är ett schyst alternativ att hoppa in i lite då och då =).

Medlem
Skrivet av Joql:

har du 60% rl vissa game i ql?

om du syftar på quake live så nej det har jag inte där, spelade någon timma och hatade det och gick tillbaka till quake 3. Och snälla jämför inte ens quake live med till exempel UT

Medlem

J*vligt många dialekter på G här alltså, gj

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Jävligt kul spel med grym känsla. Visst det kanske inte slår ql promode eller cpma när det gäller rent spelflöde, men det är ett schyst alternativ att hoppa in i lite då och då =).

självklart unreal kan slå quake live, unreal är fortfarande i alpha stadiet och har lång väg kvar, tycker dock vanilla quake 3 är bättre än QL men unreal har inte haft svårt att tävla mot quake

Medlem
Skrivet av Joql:

Har spelat de några matcher och gillar de. hade gärna sett en mindre fartökning vid hoppande, behöver inte vara som quake men de behövs för att förlytta sig till olika vapen. de borde prova sig fram på de utan att förlora tdm/dm spelstil.

Har hört andra säga detsamma och jag håller med.

1
Skriv svar