ArmA II: Operation Arrowhead-tutorial filmad

Robot
Medlem
ArmA II: Operation Arrowhead-tutorial filmad

verkar sjukt jobbigt å syssla med i strid xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Älskar spelet och har följt serien ända sedan Operation Flashpoints dagar. Men att ge kommando till annat än polare via Teamspeak är inget som jag tycker är kul eller särskilt smidigt i stundens hetta. Dock har det ju blivit mycket förbättringar sedan starten.

High command verkar ju bra på sitt sätt. men inte varför jag spelar detta spelet.

Medlem

Trevligt, nu är det både FPS och RTS på samma gång.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har redan klarat kampanjen, och spelet är en betydligt mer solid upplevelse än Arma 2. Det är mer fokuserat på något sätt. De nya öarna är inte så stora som de gamla, men de har fler minnesvärda platser. Likaså är det inte lika många nya enheter och vapen den här gången, men de är mer välgjorda. Nu skakar skärmen av rekylen i vapen också vilket ger mycket bättre vapenkänsla i allmänhet.

Kampanjen var rätt kort, men jag antar att det inte är för kampanjen man kör det här

Sen är prestandaförbättringen i och med sista patchen enorm för folk med multicore processorer.

Medlem

ENORM, är väl å ta i lite Snarare högst marginel

Medlem

Beta-patchen innehåller många av de prestanda-förbättringar som finns till ArmA2. Den senaste officiella uppdateringen ger däremot inte mycket på prestanda-fronten.

Övergrymt spel i övrigt. Nytändning deluxe, och Swedish Army Mod har fått en rejäl spark i röven vad gäller fart på utvecklingen. Förväntas att släppas senare i höst/vinter med mycket innehåll.

1
Skriv svar