Se trailern för den första actionfilmen ur förstapersonsvy

Medlem

Den verkar ju RIKTIGT usel med dålig handling, kasst skådespeleri med usla b-skådisar...den får ju The Room att verka som ett mästerverk.
Hoppas den floppar så hårt att de aldrig mer vill göra en film.

Skrivet av Exteron:

Den verkar ju RIKTIGT usel med dålig handling, kasst skådespeleri med usla b-skådisar...den får ju The Room att verka som ett mästerverk.
Hoppas den floppar så hårt att de aldrig mer vill göra en film.

Så så.. lugn o fin nu.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ser jobbigare ut än skakiga handkameror...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Sickness666:

Någon som kommer ihåg Doom-filmen?

Kidsen här fick vill inte se den när det begav sig.

Gen
Medlem

Jävlar vad coolt! Även om manuset verkar bajs så är konceptet riktigt fett. Måste ses :>

rot
Medlem

Nja, är inte såld.

Medlem

Actionfilmer är så sjukt blasé.

Medlem

FPS-delen i DOOM-filmen.

Medlem

Är detta en trailer för GTA VI?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ser ut att kunna vara SÅÅÅ bra
Riktigt imponerad över vad man sett hittills.

Medlem
Skrivet av Purris:

Jihoo! Vi ska göra en film på ett orginellt koncept! Vad ska den handla om? --- En man med superkrafter ska rädda sin kvinna från skurken.

*gäsp*

Fast om man förväntar sig en bra och nyskapande handling går man kanske inte och kollar på en film som heter Hardcore Henry?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Biting Elbows musikvideo från länge sedan var ju suverän och visar att mediet har potential!

Medlem
Skrivet av lyrael:

Tror det kan vara svårt för vissa att se den Minns när Cloverfield visades, då fick biograferna ha en varningsskylt eftersom så många blev "åksjuka" och spydde haha!

Det enda som fick mig att spy i samband med Cloverfield var spriten jag hällde i mig för att stå ut med skiten.

12
Skriv svar