Se de avslutande Portal 2-filmerna

Robot
Medlem
Se de avslutande Portal 2-filmerna

Flubber!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Shit!! Ser helt sjukt bra ut!!
Som vanligt tar det väl till jul eller nästa höst innan vi får lägga vantarna på det :/

Inaktiv

Säg bara som det är, smälta gummibollar av varierande färg.

Medlem
Skrivet av knight8718:

Säg bara som det är, smälta gummibollar av varierande färg.

FLUBBER!!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

den först filmen ser ju galet svår ut, sådär svårt var inte portal 1 någon stanns. ska bli kuligt att prova om man klarar

Medlem

Detta kommer bli så jäfla bra!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av dr.drake:

Shit!! Ser helt sjukt bra ut!!
Som vanligt tar det väl till jul eller nästa höst innan vi får lägga vantarna på det :/

läs på lite det kommer tidigt 2011, det skulle komma i jul men blev försenat

Medlem

Spelade ut ettan bara för att, tyckte inte det var så jättekul. Detta däremot ser myyyycket roligare ut.

MFC
Medlem

Kul, inspirerande, revolutionerande och jävligt roligt som det verkar... men det är ett jävla flamsande in o ut och upp o ner. Blir lite för mycket tycker jag bara. Fast det är ett spel jag kommer att köpa om inte Gabe får sin dator hackad igen


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Intelligenstest 2.0
Blir så jäävla pepp på spelet men satan vad man kommer bli förbannad ibland, hoppas det inte tar lång tid att ladda sparfiler när man dör för då kommer jag ragequita.

Medlem

vänta den här såg jag ju för en vecka sen :S kom igen FZ

Inaktiv

2011? Blir säkerligen sommaren 2012.

Medlem
Skrivet av showerguy:

2011? Blir säkerligen sommaren 2012.

2014 till aldrig, om man kör via Valve tid.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

tka
Medlem

Varför just 20 månader? Om det tar ett tjog månader så kommer det ju inte ut nästa år..

1
Skriv svar