Uncharted 4 försenas – igen!

Robot
Uncharted 4 försenas – igen!

Tredje förseningen för PS4:ans stolthet.


Medlem
Uncharted 4 försenas – igen!

Jag kan vänta, bra utfört arbete tar tid.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kan spelföretag sluta sätta datum, hur svårt ska det vara. Säg ungefärlig tid och "när spelet är klart".


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

handlar om 14 dagar... kan vänta så "länge"!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

" Layden säger att förseningen beror på att alla spelare, världen över, ska kunna spela spelet dag ett." ja men då är det ju helt okej för min del iaf, gamers unite!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Säkert för att städa bort allt "lånad" konst

Gen
Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan spelföretag sluta sätta datum, hur svårt ska det vara. Säg ungefärlig tid och "när spelet är klart".

Mot oss spelare hade de gärna gjort så eftersom de hellre släpper en bra produkt än en dålig. Men investerare/aktieägare, de som faktiskt betalar för utvecklingen tycker att det ska gå fortare än så så att de istället kan börja jobba på nästa spel vi ska köpa. De ser bara pengarna i det hela, inget annat.

Medlem

Kom igen Duke!

Medlem

Aha behöver de mer tid till att försämra grafiken, spel som försenas hela tiden tenderas nerskalas

Medlem

Phu bara gött =P (för mig då dvs) har bara tid med ett lir atm. o Division landar ju snart.
Och desutom så ser jag hellre att det blir försenat och bra än skyndat och trasigt

Medlem

Alla spelare världen över? Oj då... det blir många Uncharted-exemplar


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv

hmm... alla som testat PSN vet att det inte fungerar med en worldwide launch på deras tjänst, så man kan fråga sig varför de skulle vilja ha detta kuckel.

Låter snarare som någon skrev ovan att de behöver se över vad de "lånat" för något från andra spel/filmer/artister och ersätta detta.

Antingen detta eller så har de prestandaproblem

Medlem

åhhh fuck you

Medlem

Vad alla var godtrogna och ok med det här helt plötsligt? Dock så är det ju ingen stor förseningen, hoppas det blir bra i slutändan

Medlem

Action. Adventure. Suspense. Nathan Fillion. All in 30 fps for your viewing discomfort.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

PS4:ans stolthet är redan släppt. Kom kring denna tiden redan förra året.

Gnällkuk

Bättre skjuta upp spelet och släppa det utan buggar än att pressa ett releasedatum och släppa ett haveri till spel. Verkar ju iofs hända ändå.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

"Det bästa vi snott!"


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

PS4:and stolthet är redan släppt. Kom kring denna tiden redan förra året.

Bloodborne!

Medlem
Medlem

Lägg ner skiten helt istället.

Medlem
Skrivet av DinoVelvet:

Lägg ner skiten helt istället.

Antingen har du aldrig spelat Uncharted eller så har du osedvanligt dålig spelsmak.

För övrigt så tycker jag att detta är riktigt goda nyheter. Ju närmre Juni desto bättre. Då har man tid att spela istället för att plugga.

Inaktiv

Jag har lirat ettan o tvåan o tyckte inte de var fantastiska.... Måste alla tycka det eller?

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Jag har lirat ettan o tvåan o tyckte inte de var fantastiska.... Måste alla tycka det eller?

Nä det måste man inte. Tummis.

Multiplayern var väldigt likt Last of us.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av DinoVelvet:

Lägg ner skiten helt istället.

Antingen har du aldrig spelat Uncharted eller så har du osedvanligt dålig spelsmak.

För övrigt så tycker jag att detta är riktigt goda nyheter. Ju närmre Juni desto bättre. Då har man tid att spela istället för att plugga.

Preferenser tenderar att ändras då man slutat lågstadiet..

1
Skriv svar