Call of Duty: Black Ops blir bäst i serien

Medlem

Dom har stor press på sig ifall dom förväntar sig att BO ska bli den bästa delen i serien, imo så kommer det krävas mycket för att klå orginalet vilket ingen del har lyckats med än enligt mig.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Call of Duty 4 var bra. Nu är serien utdöd och jag är uttråkad.

"Detta eftersom spelet utvecklas av tre separata team i tre separata delar - multiplayer, co-op och singleplayer, något som i praktiken innebär att företaget "har tre spel under utveckling samtidigt""
Okej, om det är erat argument, här är mitt. Ni har eran studio updelad i tre team på samma spel. Medal of Honor har två team bestående av TVÅ HELT OLIKA STUDION! Aha!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Kommunist Zombies!

Medlem

Kommunist Zombies!

Medlem

MOH betan är okej men tack vare att det bara är 2 banor och dom är små så blir man jävligt trött på dom. Tvivlar på att det kommer att ta ner BC2 från tronen.

Medlem
Skrivet av Juel91:

MOH betan är okej men tack vare att det bara är 2 banor och dom är små så blir man jävligt trött på dom. Tvivlar på att det kommer att ta ner BC2 från tronen.

Hela konceptet är mycket roligare enligt mig, Insurgency VS US, i mellanöstern.

Med tanke på att dom uppdaterar Frostbite så det ryker, så kommer det nog vara flawless i höst när det släpps, och som sagt konceptet/upplåsningar tycker iaf jag är mer intressant/realistiskt?

Jag tvekar inte en sekund på att köpa det bara för MP.

Medlem

Efter MW2 så har jag varit skeptisk.. men jag tror ändå på den här titeln.. ska bli mycket intressant faktiskt.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Gillade MW2. Ett av få spel jag klarat på sistone. Ser fram emot både Black Ops och nya Moh.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

"för många kockar..."?

blir svårt att klå originalet och CoD4, som ju är bland de bästa spelen någonsin kategori Shooter

12
Skriv svar