Sony: fler HD-uppgraderingar att vänta

Robot
Sony: fler HD-uppgraderingar att vänta

Det finns massor av gamla godbitar de kan sätta igång med!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Final Fantasy 7 någon??


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Yes! Jak and Daxter och Ratchet & Clank please


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Med tanke på vilken katalog med spel det finns till ps2:an som ägare av nya ps3or inte kan njuta av så kan de fortsätta ett tag

Medlem

SOTC och ICO! METAL GEAR 2 och 3!

Medlem

HD-samlingar jag vill se.

Metal Gear Solid: Twin Snakes HD
Visst, ett GameCubespel, men varför inte? Bryr mig inte om MGS2 eller MGS3, men det vore såklart inte fel om dom var med också.

Steambot Chronicles
Inte så välkänt spel till PS2, men jag tycker det är riktigt bra. Dock så plågas det av många laddningstider och låg framerate, och en remake skulle fixa det. De skulle kunna slänga in det tillsammans med tvåan när det släpps till PS3. Om det nu släpps, har varit dåligt med nyheter angående uppföljaren ett bra tag nu.

Yakuza 1&2
Två riktigt bra spel, som precis som Steambot Chronicles lider av många laddningar.

Okami
Underbart och vackert spel.

Suikoden 1-5 samling
Alla Suikoden som släppts till PS1 och PS2 i en samling vore helt underbar, speciellt med tanke på att trean aldrig släpptes i Europa.

Ico & Shadow of the Colossus
Såklart.

Medlem

De jag är mest intresserad utav är Ico och Shadow of the colossus.

Inaktiv
Medlem

Jag skulle gärna se:

Ico och Shadow of the Colossus
Ratchet & Clank collection
Metal Gear solid 1-3

Medlem
Inaktiv

Silent Hill 2: Directors Cut


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av CentraX:

Nightfire?

Yes!

Skulle även vilja se Oddworld: Abe's Oddysee, tror det hade varit fett

Medlem

Håller med dig Kazutoyo. Förstår dock inte hur så många har missat att spela Ico och SotC på PS2? Jag har kvar min PS2a sedan tidigt 2002. Folk verkar sälja en konsol som höll bra åtminstone till 2007 där den sista och riktigt biffiga titeln var God of War 2. Ico och SotC går att köpa på eBay (dock mest NTSC) eller på Tradera, som jag gjorde. Gav typ 250 spänn totalt för bägge.

Sedan finns MGS1 redan på PSN, dock ej i HD. Lite väl mycket jobb att göra om det i HD med tanke på hur det ser ut?

Bra initiativ av Sony dock, att de lyssnar på vad deras kunder vill ha.

Medlem

Shadow of the Colossus och ICO i samma paket... *drewl*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jävligt fult att plocka bort bakåtkompabiliteten (där spelen dessutom skalades upp) för att sedan släppa spelen till fullpris en gång till.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jävligt fult att plocka bort bakåtkompabiliteten (där spelen dessutom skalades upp) för att sedan släppa spelen till fullpris en gång till.

God of War Collection kostade runt 350 kr, för 2 spel. Båda i fullpris hade hamnat på 1200 kr.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

finns väll hur många spel som helst kan de inte bara göra software till ps3 så man kan spela ps 1 o 2 spel i hd upplösning


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Flakmonkey

Även om man kan skala upp PS2-spel på äldre ps3or med bakåtkompabilitet så blir det inte på långa vägar lika bra kvalitet som spel som görs om likt God of War Collection. Sen så har de ju en möjlighet att bättre på frameraten också, vilket verkligen skulle vara behövligt i kanske främst SOTC

Medlem

skulle dö av lycka om jag fick kingdom hearts 1 och 2 i HD <3

Medlem

Snake Eater! Pwetty Pwease?
Bästa spelet i serien, imo


signatur

Who Dares, Wins

Medlem

Final Fantasy-spelen i HD och med trophy-support vore mumma.


signatur
Medlem

Okami i 1080p med move stöd hade jag gärna sett, fick inte riktigt Wii versionen att fungera, gick inte att måla någonting över huvud taget, blev bara prickar. Spenderade många timmar på PS2 versionen dock men klarade aldrig det.

Medlem

Killzone1 skull var roligt eller

1
Skriv svar