Återuppstår Prey 2 under årets E3?

Robot
Medlem
Återuppstår Prey 2 under årets E3?

Tycker första Prey var underskattat


signatur

subterranean homesick alien

Releasehästryttare

Prey 2 har förmodligen den bästa CGI trailern som någonsin gjorts, har ni inte sett den så här är den

Medlem

Kan inget om prey 2 men jag tyckte hela grejjen i ettan låg i att man va nån random snubbe som fick uppleva en alieninvasion. Lite som ett "verklighetstroget" perspektiv. Undrar om prey 2 får samma känsla? Eller om de förvandlas till en generisk alien-shooter. Hoppas på det bästa

Medlem

Har inte lirat Prey sedan det kom ut, kommer inte ihåg så mycket, men den gamla E3 trailern på tvåan gjorde en sugen på en uppföljare förutsatt att det ger en en ärlig bild av spelet, låtvalet går inte av för hackor heller även om jag lyssnat mig trött på orginalet långt innan trailern kom ut.

Medlem

Något måste de visa, i alla fall, för att kunna rättfärdiga en egen presentation. Hoppas, om detta nu är korrekt, att det ser lika coolt ut som det var förr, men det om att de börjat om låter som det kan bli ganska annorlunda..

Medlem

Prey hade grym story och blev lite ledsen när det kom ut att Prey 2 var nedlagt.

Medlem

Det har gått rykten om att Arkane Studios ska ha jobbat med Prey 2 sedan långt innan det blev officiellt nedlagt. Har väldigt svårt att tro att det ligger någon som helst sanning i det.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Jag var besviken redan på den förra.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag var besviken redan på den förra.

vad i spelet gjorde dig besviken då? Är det rent allmänt bara hur spelet var?

Själv tyckte jag prey var roligt, blev dock så disorienterad när man for upp och ner härs och tvärs genom portaler man inte hade någon aning om m.m så jag klarade inte av att spela klart det.

Medlem

Tycker Prey var ochär sjukt bra. Nyskapande som gav mig lite av känslan som Escape from Burcher Bay hade. Skulle inte lipa om ett Prey 2 släpptes. Det verkar iofs. lida av Duke-syndromet. Kan man hoppas på ett spel innan 2020??


signatur

Jag vill ha page...

Gen
Medlem

Prey är ett sådant spel man verkligen njöt av, förbluffades över och skrämdes av. Det var verkligen välgjort och snyggt och när 2an utannonserades blev jag glad, inte bara över att se den uberfräcka trailern men känslan av att få återuppleva 1an i modern tappning.

Medlem

Om ett nytt Prey 2 inte kommer ha några likheter med det gamla Prey 2 vars koncept kändes så nice och fräscht, så har jag svårt att se vad en eventuell nyversion skulle ha att komma med.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av autograph:

Jag var besviken redan på den förra.

vad i spelet gjorde dig besviken då? Är det rent allmänt bara hur spelet var?

Själv tyckte jag prey var roligt, blev dock så disorienterad när man for upp och ner härs och tvärs genom portaler man inte hade någon aning om m.m så jag klarade inte av att spela klart det.

Ungefär precis så, ja.


signatur

autograph

Medlem

Gameplay från nedlagda prey 2. Det såg så bra ut... suck.

Gen
Medlem
Skrivet av disinfect:

Gameplay från nedlagda prey 2. Det såg så bra ut... suck.

https://www.youtube.com/watch?v=vPMr0joaE6A

Verkligen

1
Skriv svar