The Division börjar permabanna fuskare direkt

Robot
The Division börjar permabanna fuskare direkt

Med bara en åttondel av spelarna på Steam kvar kan det redan vara försent.

#tom-clancys-the-division, #world-in-conflict


Medlem
The Division börjar permabanna fuskare direkt

Hoppas Ubisoft lär sig av det här nu att det inte bara handlar om att sälja många kopior och sedan kränga DLC till tusen. Hoppas att deras DLCs säljer skitkasst!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Brydde mig aldrig om spelet när det släpptes för 1: Ubisoft, 2: Stilen tilltalade mig inte. Däremot känner jag många som köpte det direkt vid release och Ingen av dem spelar spelet längre. Har fått höra att spelet inte var vad de förväntade sig, att fuskarna förstör spelet och att Ubisoft har behandlat spelet fel. Och jag kan inte säga att jag är förvånad, det finns så många spel som är drabbade av fusk som är helt förstörda, kolla bara GTA5 online.

Medlem

Testade spelet när det var i beta. Var riktigt hypad inför det. Första intrycket var magiskt (de första 15 minuterna), men det var inte långt efter som jag insåg att spelet hade väldigt många och stora brister. Visste att detta skulle hända, så jag köpte inte ens spelet.

Medlem

Spelade betan, men köpte aldrig spelet, så svaren blir ja på första frågan och nej på andra.

Medlem

Var hypad av trailern tills jag såg själva gameplayet och mechaniken. Det blev ett omgående "nope" från min sida med en ohälsosam dos av pur besvikelse.

Medlem

Tycker det är ett sjukt kul spel som låter mig spela korta sessioner när man har lite tid men kan hålla mig kvar länge om jag har mycket tid.
Sen har Overwatch tagit lite av den tiden, men med tanke på systemet de använder så finns där alltid folk att spela med.

Medlem

Fixa röstningen.
(Missvisande då man måste rösta på fråga 2 även om man röstat nej på första).

Ontopic:
Kalla det dynga är en skymf mot korna.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Helt ärligt, det var inte precis oförväntat, fattade det redan i betan. Köpte aldrig spelet och ångrar mig inte alls.

Medlem

Bra, KANSKE man kan fundera på att lira detta igen då man vart rätt sur och urlackad på på att bli skjuten av gubbar från diverse obscena tillfällen och glitchar.

Medlem

Jag börjar tröttna på spelet lite nu faktiskt allting känns så en forming och boring finns inte mycket och göra tbh. Med mera

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobbe:

Fixa röstningen.
(Missvisande då man måste rösta på fråga 2 även om man röstat nej på första).

Ontopic:
Kalla det dynga är en skymf mot korna.

Doh!


signatur
Medlem

Jag gillar det fortfarande, men har tvingats överge Dark Zone pga fuskarna och inte heller daily missions är lika roliga längre när alla bara är intresserade att exploita sig till slutet så fort som möjligt för att farma equipment.

Har startat en ny karaktär, men jag vet itne, det är nästan omöjligt att få tag i grupper nu för tiden =(

Medlem

Ubisoft: Nuff said.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

har redan gett upp på detta spel sedan länge.

Medlem

Fuskare gjorde inte att jag slutade spela utan snarare att sitta kväll efter kväll och bli dränkt i gult 163 skitloot. Det borde gå att stänga av allt loot som är under 200 eller grönt typ eftersom de var väldigt framgångsrika med att ta ut det roliga ur crafting. Bra jobbat massive, ni sök ut 1200 och jagade bort mig. Win win för dem

Medlem

Jag lirade 95 timmar innan jag tröttnade. Det var 95 roliga timmar med ett par polare. Jag är nöjd.
Kanske lirar mer om ett år när det släppts mer content.

Medlem

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Kan hålla med till visa del. För mig så behöver jag grindandet för att kunna spela ett spel länge, men ledsnar ju ändå när det blir för mycket.

Runt 60 timmar för bra spel har jag ungefär lagt ut. Så är ju inte så dyrt med spel, men inte kul om man köper ett spel som man ångrar direkt.

Tänkte prova betan på detta spel, men missa det för hade mycket irl att göra. Synd att man inte får ens prova spelet någon timme innan köp. Bara köpa grisen i säcken gäller idag.

Overwatch kan ju ha stulit många spelare också, jag själv ledsna redan när betan var slut (Men blivit lite sugen att skaffa det nu igen). Det är något som fattas i det spelet, blir kul en stund sen ledsnar man för man kör nästan samma kartor och samma mission (råkade ut för datorn slumpade fram payload hela tiden).

Medlem
Skrivet av Ronzem:

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Jag har spelat BF4 i 1170 timmar, och det är fortfarande roligt.
Testade Division betan och blev less efter 10 minuter.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Ronzem:

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Jag har spelat BF4 i 1170 timmar, och det är fortfarande roligt.
Testade Division betan och blev less efter 10 minuter.

Holy shit!


signatur

Game long and prosper

Spelet hade en bra ide, men ett lika vidrigt loot-system som "Destiny". Ingen vill offra flera veckor av sitt liv för en pixelpistol.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

bra spel. kul med new york. mycket potential. ramlade på girighets klyftan som vanligt i spel branchen.

Medlem

Är förvånad över hur mycket skit spelet får...
Har ca 150timmar från de första månaderna, har inte spelat på ca en månad, folk kan säga vad dom vill men det är jävligt bra valuta för pengarna.

De fortsätter att uppdatera spelet och förbättra det kontinuerligt samt har extrem potential, kommer högst troligt tillbaka när de slipat det lite mer och släppt mer content.

Som jag förstått så är looten iprincip fixad, visst att det finns mycket att förbättra.. Diablo tog somsagt över två år innan det var spelbart.

Medlem

Man kanske ska våga sig på spelet igen nu då, om fuskare äntligen börjar få det lite svårt. Men jag håller mig nog till PvE ändå i fortsättningen, pvp'n i spelet har jag tappat förtroendet för.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Man kanske ska våga sig på spelet igen nu då, om fuskare äntligen börjar få det lite svårt. Men jag håller mig nog till PvE ändå i fortsättningen, pvp'n i spelet har jag tappat förtroendet för.

PVP'n behöver nog ett rejält ansiktslyft.... 5 pers med SMG som använder ulti i rotation och skjuter varandra från centimeters avstånd... I kombination med uttråkade lvl 99 som springer runt i grupp och massvåldtar allt dom ser oavsett om du har någon loot eller grupp med dig.

Medlem

To little To LATE


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Ronzem:

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Du är en vettig människa och jag håller med dig:-). Förstår inte heller att folk tycker spelet ska räcka tills man går i pension.

Spelat ca 130h och till 90% har jag haft jättekul. Väl värt pengarna. Kommer hoppa tillbaka in i spelet lite då och då när mer content kommer eller när kompisarna känner sig manad att spela lite:-)

Medlem

kan inte säga att jag sluta spela spelet enbart för fuskare, men jag tyckte helt enkelt det fanns mycket roligare spel för mig att spela än det där spelet, det hade fått sin tid å jag är inte missnöjd med att jag köpte det och spelade igenom + endgame så länge jag orkade. Jag såg aldrig spelet som ett typ MMO där jag skulle sitta i 5 år framöver och tokspela varje dag.

Följde med graffet.

12
Skriv svar