Roccat Pyra Wireless

Robot
Roccat Pyra Wireless

Roccat vill sätta guldkant på den mobila gamerns tillvaro med en småväxt mus fylld med kraftfull teknik.

#roccat, #battlefield-bad-company-2, #quake-live, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii, #torchlight


Medlem
Roccat Pyra Wireless

Ursäkta, men sladdkabel? Börjar bli fler och fler aftonbladetord.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Småleken har betydelse
tror nog att för de med mindre händer att en lite mindre mus till gaming är skönare, alla gaming möss idag är ju stora som hus tbh.
annars så är nog denna bra till bärbara, dock, endast laddning via usb? det suger ju om musen dör mitt i ett spel.

nj
Medlem
Skrivet av zdib:

Ursäkta, men sladdkabel? Börjar bli fler och fler aftonbladetord.

Det har smugit in ett s för mycket i ordet, det ska stå "Laddkabelns".
Osäker på om jag har rättigheter i systemet för att fixa stavfelet.

nj
Medlem
Skrivet av DegJ:

Småleken har betydelse
tror nog att för de med mindre händer att en lite mindre mus till gaming är skönare, alla gaming möss idag är ju stora som hus tbh.
annars så är nog denna bra till bärbara, dock, endast laddning via usb? det suger ju om musen dör mitt i ett spel.

Laddningskabeln kan kopplas in när som helst och det är inget problem att använda den med kabeln inkopplad.
Däremot så är kontakten på musen lite väl lågt placerad vilket gör att kontakten som sätts i musen ligger mot musmattan och ger ökat motstånd och en helt annan känsla i rörelserna.

Edit: Samt, eftersom den använder två AAA-batterier så kan man ju även byta dessa ifall batterierna tar slut.

Medlem

Tycker den verkar kanoners, blir nog ett köp. Har saknat några mindre gamer möss, greppar hellre än att styra runt.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Jämförelserazern ser ju grymt mycket skönare ut. Fy fan vilket överdrivet clawgrip man kanske måste ha på Pyra Wireless, pain i fingerlederna efter 10 sekunder.

Och sladdkabel, vad fan är det? Typ som ett repsnöre eller en stångpinne då eller?

Medlem

Allt jag vill skriva är LOLOLOLOLOL mac mus!

Skämt åsido, den ser asful ut <.<

Medlem

Jag är lite rädd att min katt kommer att äta upp den...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Den ser jäkligt liten ut, och jag är fortfarande skeptiskt mot allt som är trådlöst; förutom Xbox 360 handkontroll som funkar perfekt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Usch, den där är alldeles för liten för långa gaming-sessioner.

Medlem

Haha, vad söt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

den e för liten.......

1
Skriv svar