Äntligen – nu kan vi titta när folk äter mat på Twitch!

Robot
Äntligen – nu kan vi titta när folk äter mat på Twitch!
Medlem
Äntligen – nu kan vi titta när folk äter mat på Twitch!

TriHard o7


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

KoP
Medlem

Och som vi har längtat!

Medlem
Medlem

Nu behöver alla camtjejer inte ens ha ett spel i bakgrunden!

Ambassadör
Xbox

Kan ju vara en rolig grej att sända i flyktingläger, belägrade städer och liknande. Världen är sjuk.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Kan ju vara en rolig grej att sända i flyktingläger, belägrade städer och liknande. Världen är sjuk.

Nej, vi behöver snarare live streams från flyktingläger, belägrade städer etc på twitch och andra siter.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Får man äta bananer?

Medlem
Skrivet av pewwww:

Får man äta bananer?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Medlem

Med hjälp av internet får vi bevis efter bevis uppradade hur dum i huvudet den mänskliga rasen ändå är..

Ambassadör
Xbox
Skrivet av waeress:
Skrivet av Mortaigne:

Kan ju vara en rolig grej att sända i flyktingläger, belägrade städer och liknande. Världen är sjuk.

Nej, vi behöver snarare live streams från flyktingläger, belägrade städer etc på twitch och andra siter.

Ja precis. Av dagens utbud att döma så skulle det ju kunna vara en grej; "Malnourished refugees react to Twitch-eating". Skulle bli en hit med massa häftiga likes!


signatur

Jump in.

Medlem

Äntligen är jag hel.
Har alltid velat se folk äta mat medans jag -

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja det går utför för den industriella människan.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skrivet av waeress:
Skrivet av Mortaigne:

Kan ju vara en rolig grej att sända i flyktingläger, belägrade städer och liknande. Världen är sjuk.

Nej, vi behöver snarare live streams från flyktingläger, belägrade städer etc på twitch och andra siter.

Jag försöker komma på något att säga, men..... nä jag finner inga ord som passar bra in. Kommer starta ett tredje världskrig annars

ELF
Medlem

OffT;
Känner igen det där. Vilken film är det från?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

OffT;
Känner igen det där. Vilken film är det från?

Bara den coolaste vampyrfilmen som gjorts?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

ELF
Medlem

Borde gå och lägga mig, men kommentarerna är rena underhållningen på Twitch. Extra roligt när folk som inte vet vad ASMR är kommenrerar.

Skrivet av Hipshot:

Bara den coolaste vampyrfilmen som gjorts?

https://www.youtube.com/embed/bNS22xGezSY

Ja men ja. Den har man ju sett ett par ggr. Att jag inte kom ihåg det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av norrlänningen:
Skrivet av waeress:
Skrivet av Mortaigne:

Kan ju vara en rolig grej att sända i flyktingläger, belägrade städer och liknande. Världen är sjuk.

Nej, vi behöver snarare live streams från flyktingläger, belägrade städer etc på twitch och andra siter.

Jag försöker komma på något att säga, men..... nä jag finner inga ord som passar bra in. Kommer starta ett tredje världskrig annars

Jag saknar bara riktig journalism från krigszoner och andra utsatta områden. Alltså som den såg ut under Vietnamkriget och tidigare.
Inte som vi har haft sedan dess, med media-tränade förband som slussar journalisterna igenom det som vi här hemma ska se.
(men ok...twitch är underhällning och ingen journalistisk kanal)

Medlem

Klickade in på ca 10 olika Social eating sändningar och ingen åt... bah.

Medlem

Dumheter


signatur

Meep!

Medlem

Nyfiken som man är så tittade man upp detta och hamnar på ett koreanskt par på en kvällsresturang som avslappnat diskuterar om livet med tittarna och äter.

Kanske är en åldersgrej men detta var mer underhållande än random CS stream där chatten består av P12or som skriker och gapar.

Medlem

Har inte Crendor gjort det i åratal?

Medlem

Inget för mig.

Medlem

Kallas Mukbang funnits ett tag, tror det kommer från Asien. Finns en del svenska youtubers (mest tjejer) som har ett par videos.
Sevärt är det dock inte

1
Skriv svar