Ubisoft bjuder på 20 minuter från Watch Dogs 2

Robot
Medlem
Ubisoft bjuder på 20 minuter från Watch Dogs 2

Inväntar fyndiga kommentarer om hur grafiken kommer nedgraderas...

Nä denna bluff går jag inte på igen. Tack men nej tack ubisoft.

Medlem
Medlem

Oj, nej. Jag ber så mycket om ursäkt för mitt irrationella beteende, jag vet inte varför jag brusa upp så när jag läste något med Ubisoft, gameplay, features och lot of promises.

Återigen förlåt, hoppas ingen tog illa vid sig...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Inväntar fyndiga kommentarer om hur grafiken kommer nedgraderas...

Jag tycker då grafiken ser ut som första Watch Dogs faktiskt ser ut, dimmade nyanser och ingen inbjudande färg på hela staden...

Jag känner för mycket Watch Dogs vibbar, och det lilla jag skumma igenom körningen såg det fortfarande stelt som fan ut

Medlem

Jag kommer köpa spelet bara av princip att dom lagt till COOP vilket man tydligen ska kunna köra igenom hela spelet med också. Hoppas det iaf. Watch Dogs 1 var mysigt.

ELF
Medlem

Jag ser fram emot det. Kommer definitivt köpa det då jag hade mycket skoj med WD1. Köpte dock inte WD1 vid release, utan väntade ett tag. Satt istället och poppade popcorn för fulla muggar och avnjöt hatkommentarerna


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag ser fram emot det. Kommer definitivt köpa det då jag hade mycket skoj med WD1. Köpte dock inte WD1 vid release, utan väntade ett tag. Satt istället och poppade popcorn för fulla muggar och avnjöt hatkommentarerna

Samma här. Prickade in en Collectors Edition för under 300kr.
Gillade storyn men inte side missions för det var bara enformigt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hoppas för guds skull att "UBi Soft" fixar till en skön bilkörning, gärna likt den i "GTA 4" som var helt "wunderbar" imo..
Sedan vore det nice med riktiga radiokanaler (Likt GTA radio) istället för den där MP3 spelaren.
Sedan vill jag kunna hålla upp vapnet och skjuta i blindo när man t.ex gömmer sig bakom en bil.
Bättre sidouppdrag åxå...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gnällkuk
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas för guds skull att "UBi Soft" fixar till en skön bilkörning, gärna likt den i "GTA 4" som var helt "wunderbar" imo..
Sedan vore det nice med riktiga radiokanaler istället för den där MP3 spelaren.
Sedan vill jag kunna hålla upp vapnet och skjuta i blindo när man t.ex gömmer sig bakom en bil.
Bättre sidouppdrag åxå...

Utan att veta så tror jag det blir svårt, för att inte säga omöjligt att ha riktiga radiostationer pga licensrättigheter och att det är olika avtal med olika länder. Hade det varit enkelt och inte inneburit extra licenskostnader tror jag vi hade sett fler spel med riktiga radiostationer.

Finns väl inget som hindrar dig annars att stänga av musiken in-game och spela din favoritradiostation i webbläsaren?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Man kan ju tycka att det borde bli bättre den här gången. Väntar nog tills några bra recensioner kommit ut.

Skrivet av autograph:

DNF?

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas för guds skull att "UBi Soft" fixar till en skön bilkörning, gärna likt den i "GTA 4" som var helt "wunderbar" imo..
Sedan vore det nice med riktiga radiokanaler istället för den där MP3 spelaren.
Sedan vill jag kunna hålla upp vapnet och skjuta i blindo när man t.ex gömmer sig bakom en bil.
Bättre sidouppdrag åxå...

Utan att veta så tror jag det blir svårt, för att inte säga omöjligt att ha riktiga radiostationer pga licensrättigheter och att det är olika avtal med olika länder. Hade det varit enkelt och inte inneburit extra licenskostnader tror jag vi hade sett fler spel med riktiga radiostationer.

Finns väl inget som hindrar dig annars att stänga av musiken in-game och spela din favoritradiostation i webbläsaren?

Skrev kanske lite fel. Menade inte "in real life" radio utan påhittade radiostationer likt GTA spelen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av employed:

Man kan ju tycka att det borde bli bättre den här gången. Väntar nog tills några bra recensioner kommit ut.

Skrivet av autograph:

DNF?

Dnf var aldrig klart. 3D realms gick under innan spelet släpptes.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan bli bra, kan bli skit. Bara att invänta recensionerna. Tänker inte låta mig dras med i något hypetåg (vilket jag dumdristigt nog gjorde förre gången).

Jag vill dock säga så mycket som att alla förbannade jävla "indikatorer" (vita linjer och skimmer på objekt/personer man kan interagera med) som dyker upp konstant förstör inlevelsen fullständigt.

Medlem

Var det inte just de missvisande filmerna som släpptes innan releasen i första spelet som var det stora problemet?

Det känns lite som att det här är fel sätt att marknadsföra uppföljaren.

Medlem

Ser snyggt ut men har verkligen inga höga förväntningar från Ubisoft längre :/

Medlem

Nej, förtroendet är fortfarande på 0.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Hoppas värkligen Misfits får pengar för de använder deras logga!

Medlem

Känns som man inte ens behöver säga något, men jag tror allas förtroende är slut för länge sedan för att gå på detta innan release. "Vi får väl se" håller jag mig till

Medlem

Jadu, förboka kan de ju iaf fetglömma. Reabacken får det bli.

Medlem

Exakt samma skit som i ettan. Allt är bara knapptryckningar och inga skills behövs. Aimbots. Kantig fysik på spelarens modell. Asdumma NPCs. Bilfysik som ser ut som om den är lånad från Outrun. 3rd person.

Nej tack.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

ser ut som samma spelmotor med nerskruvad grafik för folk klagade på dålig framerate . Deras sätt att optimera.

Medlem

Lägger mina förväntningar på att spelet kommer se ut så här när det släpps


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Ser ut som skit, och logiken med att hacka allt är så överdrivet att det blir komiskt.

Inaktiv

Nu får folk ta och ge sig. Jag fattar att det här spelet inte är för alla och det borde även ni göra. Det här är ett spel utformat för så bred publik som möjligt så även 9-åringar ska kunna spela.

Jag tycker också om hackingen hade krävt mer IQ än att trycka ned en knapp men det här är vad vi får och om det inte passar behöver man inte köpa.

Jag fick med Watch_Dogs (1) när jag köpte mitt GTX 770 för några år sedan och tyckte faktiskt att det var ett helt okej spel för vad det var, trotts sina många brister för att inte tala om bilkörningen.

WD2 är jag försiktigt optimistisk för men det blir absolut ingen förhandsbokning eller köp första dagarna då jag förhoppningsvis har lärt mig den läxan från No Man's Sky. (Som tur fick jag iaf tillbaka pengarna i store credit på GOG trotts 20 speltimmar)

Medlem

Jag känner spontant att alla vi gamers måste, för vår egen del, ta ett steg tillbaka och tänka: "Okej, så här ser spelet ut när det presenteras. Då tar jag det jag sett och halverar det".
Det kommer hjälpa våra arma spelhjärtan att inte explodera.


signatur

Niet.

1
Skriv svar