Systemkrav för Bioshock: The Collection Remastered – och så fixar du uppdateringarna gratis

Robot
Systemkrav för Bioshock: The Collection Remastered – och så fixar du uppdateringarna gratis
Medlem
Systemkrav för Bioshock: The Collection Remastered – och så fixar du uppdateringarna gratis

"t’s been nine years since Irrational Games and 2K took you on a terrifying journey to the depths of the underwater city of Rapture with BioShock. Five years since you returned to Rapture in BioShock 2. Three years since you grabbed a skyhook and sailed across the floating city of Columbia in BioShock Infinite. "

Medlem

Kan nog bli intressant att lira igenom ettan igen med ljud som inte är helt förstört av begränsat hårdvarustöd, samt att slippa mus accelerationen med enorm deadzone som inte går att stänga av.

Medlem

Bioshock 2.. Usch...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nice! Då kanske man äntligen ska spela igenom de spelen, legat i biblioteket på Steam hur länge som helst.

Jag skickade iväg en förfrågan om att få mitt gamla GfWL exemplar av "Bioshock" kopierat till mitt steam-konto. Får se hur det går men det känns inte som någon "big deal" hur som. I vilket fall som helst, så tappade jag det mesta av mitt intresse för den här serien i och med alla underliga inslag & vändningar i "Infinite"

Medlem

Har redan varvat system shock I och är nu halvvägs genom 2:an. Sen blir det bioshock osv pepp!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har handlat Bioshock 1 +2 på sidan Kinguin för 1 månad sedan. Köpte tillägget Minervas Den till "BS2" för några dagar sedan på samma sida, så nu är man redo för uppgrade...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gen
Medlem

Ser fram emot att höra Andrew Ryans 50-tals röst igen.

Medlem
Skrivet av Gen:

Ser fram emot att höra Andrew Ryans 50-tals röst igen.

Haha, vad signifierar en 50-tals röst? Brusfilter?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Lathund för samlingens content:

Bioshock: Ja!
Bioshock 2: Nej!


signatur

subterranean homesick alien

Gen
Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Gen:

Ser fram emot att höra Andrew Ryans 50-tals röst igen.

Haha, vad signifierar en 50-tals röst? Brusfilter?

Hans uttal påminner om de gamla klassikerna Inte direkt Jeff Bridges.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Gen:

Ser fram emot att höra Andrew Ryans 50-tals röst igen.

Haha, vad signifierar en 50-tals röst? Brusfilter?

Hans uttal påminner om de gamla klassikerna Inte direkt Jeff Bridges.

Hur episkt vore det inte med en huvudkaraktär som hade Jeff Bridges som röstskådis?

Gen
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Gen:

Ser fram emot att höra Andrew Ryans 50-tals röst igen.

Haha, vad signifierar en 50-tals röst? Brusfilter?

Hans uttal påminner om de gamla klassikerna Inte direkt Jeff Bridges.

Hur episkt vore det inte med en huvudkaraktär som hade Jeff Bridges som röstskådis?

Mja haha, inte helt fel. Han kör faktiskt voice acting till spelet "Surf's Up" http://www.imdb.com/title/tt1051265/?ref_=nm_flmg_act_21 (inte för att jag spelat det)

1
Skriv svar