Destiny-expansionen Rise of Iron släpps nästa vecka – se actiontung trailer

Robot
Destiny-expansionen Rise of Iron släpps nästa vecka – se actiontung trailer
Medlem
Destiny-expansionen Rise of Iron släpps nästa vecka – se actiontung trailer

Ett släpp till PC hade fått mig, och kompisarna jag spelade med, att återvända till Destiny.

Jag tyckte ändå Destiny var roligt och spelade ca 1500 timmar, men de jag spelade med återgick helt till PC igen innan The Taken King släpptes.
Men inte ens en ny Gjallarhorn lockar mig till FPS på konsol igen =P

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ett släpp till PC hade fått mig, och kompisarna jag spelade med, att återvända till Destiny.

Jag tyckte ändå Destiny var roligt och spelade ca 1500 timmar, men de jag spelade med återgick helt till PC igen innan The Taken King släpptes.
Men inte ens en ny Gjallarhorn lockar mig till FPS på konsol igen =P

Hur i hela fridens rumsrena talibaner lyckades du klämma 1500 timmar ur det spelet? Jag spelade kanske 4h sen hade jag tröttnat på att grinda samma fiender om och om igen.

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

Ett släpp till PC hade fått mig, och kompisarna jag spelade med, att återvända till Destiny.

Jag tyckte ändå Destiny var roligt och spelade ca 1500 timmar, men de jag spelade med återgick helt till PC igen innan The Taken King släpptes.
Men inte ens en ny Gjallarhorn lockar mig till FPS på konsol igen =P

Känner igen mig. Spelade en hel del Destiny innan TTK. Sålde sedan PS4an då jag ändå bara spelat Destiny på den. Om det kunde släppas till PC så skulle det vara intressant, annars får det vara.

Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av Fuidama:

Ett släpp till PC hade fått mig, och kompisarna jag spelade med, att återvända till Destiny.

Jag tyckte ändå Destiny var roligt och spelade ca 1500 timmar, men de jag spelade med återgick helt till PC igen innan The Taken King släpptes.
Men inte ens en ny Gjallarhorn lockar mig till FPS på konsol igen =P

Hur i hela fridens rumsrena talibaner lyckades du klämma 1500 timmar ur det spelet? Jag spelade kanske 4h sen hade jag tröttnat på att grinda samma fiender om och om igen.

Ganska mångasom nått upp till så många timmar och mer därtill. Jag ligger runt 1500.

Spelet har fortfarande över 1000000 AKTIVA spelare, och det är ev svacka nu. Många kommer tillbaka nästa vecka när expansionen släpps.

Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av Fuidama:

Ett släpp till PC hade fått mig, och kompisarna jag spelade med, att återvända till Destiny.

Jag tyckte ändå Destiny var roligt och spelade ca 1500 timmar, men de jag spelade med återgick helt till PC igen innan The Taken King släpptes.
Men inte ens en ny Gjallarhorn lockar mig till FPS på konsol igen =P

Hur i hela fridens rumsrena talibaner lyckades du klämma 1500 timmar ur det spelet? Jag spelade kanske 4h sen hade jag tröttnat på att grinda samma fiender om och om igen.

På samma sätt som folk kan lägga 3000+ timmar på cs Men mycket e nog om man spelar sj eller med polare.

Relik 📜

Jag ligger runt 200 timmar, spelar fortfarande rätt intensivt i perioder. Tycker det är kul i botten, speciellt PvP eller PvE med vänner.

Däremot har jag sedan länge tröttnat på PvE solo eller med random folk. Tycker story-bitarna är rätt kass (även om TTK var ett stort steg upp), och orkar inte riktigt med engagemanget som krävs när man hamnar i grupp med överstimulerade "proffs" som gapar och skäller. Åldern, kanske.

Ser fram emot RoI, ska bli kul med lite nytt. Uppskattar generellt förändringarna som gjorts sedan release, det är verkligen ett mycket bättre spel nu. Inget jag plockar fram för att SUGAS IN I, däremot finfint tidsfördriv när jag vill rensa skallen.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Gnällkuk

Har varit sugen på att återvända själv men inte kommit mig för det eftersom jag tycker det är så jävla tradigt med 30fps och handkontroll till ett fps.

Vad hände egentligen med planerna att lansera det till PC? Var en del snack om det innan release men sen tycker jag det har varit knäpptyst.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Korken:

Hur i hela fridens rumsrena talibaner lyckades du klämma 1500 timmar ur det spelet? Jag spelade kanske 4h sen hade jag tröttnat på att grinda samma fiender om och om igen.

Raidade och spelade PVP kanske 75% av tiden, House of Wolves var ju i princip en Raid och PVP dlc, väldigt lite PVE innehåll. Och när man spelade med folk man känner så blir det inte lika långdraget att farma.

Medlem

Ska bli skoj, är riktigt taggad!

Fast det hade jag nog aldrig trött i början, jag tröttnade på Destiny redan en månad efter releasen. Det fanns helt enkelt inte så mycket att göra då så det fick ligga och damma.

Men så plockade jag upp det på nytt för ett halvår sedan och jösses vad skoj det blivit! Bungie hade jobbat på bra med uppdateringarna - det kändes nästan som ett nytt spel.

Har sedan dess spelat nonstop med polarna och numera blir det nästan bara svettiga PVP-matcher. Sjukt kul

Löv it!, det går aldrig att riktigt sluta spela Destiny. Vill ha min Iron Gjallahorn idag!
Btw, Rise of Iron exotic droppar redan nu


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

fortfarande ingen matchmaking...helt sjukt.
gör att jag som solospelare bara kan spela strikes om jag vill vara fler.(ja-jag vet att det finns massa jobbiga sätt att fixa "polare", men inte intresserad av extra jobb)

Inaktiv

Går lite ot här men är det någon som vet om det finns någon större community för XBOX? Skulle va kul o köra lite private matches o dylikt nu när det går.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Går lite ot här men är det någon som vet om det finns någon större community för XBOX? Skulle va kul o köra lite private matches o dylikt nu när det går.

Finns en grupp på Facebook som heter Destiny Sweden Community som jag har för mig har en Xbox del också. De är nästan 1400 medlemmar så kolla in den.

Inaktiv
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av Nightportier:

Går lite ot här men är det någon som vet om det finns någon större community för XBOX? Skulle va kul o köra lite private matches o dylikt nu när det går.

Finns en grupp på Facebook som heter Destiny Sweden Community som jag har för mig har en Xbox del också. De är nästan 1400 medlemmar så kolla in den.

Tackar, ska kolla in den.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar