Cyberpunk 2077 kan få multiplayer i massiv stad

Robot
Medlem
Cyberpunk 2077 kan få multiplayer i massiv stad

Det har nämnts för en tid sedan att de inte utesluter multiplayer i CP2077 men bara om de lyckas göra något speciellt utav det.

Man kan ju verkligen hoppas, min pepp för detta spel är redan löjligt hög och om det dessutom innehåller en intressant multiplayer, kanske snudd på ett MMO, så gör det ju verkligen ingen skada


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hoppas dom inte gör en cs go skräpigt multiplayer. Skulle döda spelet.

Medlem

Tråkig utveckling. Hade hoppats på ett renodlat SP-spel där all krut lades på just denna utvekling.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Enda spelet som hypat mitt intresse lika mkt som när HL2 begav sig! Drömmen går i uppfyllelse om det, som jag hoppas, är en perfekt stämningsmutation av filmer som Blade Runner/Ghost in the Shell och spel som Syndicate från 1993!

Kan dock hålla med om att de gärna får lägga allt krut på singelplayer.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

k3m
Medlem

singelspel tack

Medlem

Så länge MP-delen inte tvingas in i SP-delen, samt att MP utvecklas sekundärt mot SP så "fine by me". Blir alltid lite rädd när MP nämns i SP-spel, jag vill ju att Cyberpunk når sin fulla potential som just SP-spel...

Det skulle inte vara helt fel ... om man gör det på rätt sätt. De får nog testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Crap... Single player only, please! Kom igen...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

1
Skriv svar