Rainbow Six: Siege får nytt material i ett år till

Robot
Rainbow Six: Siege får nytt material i ett år till
Medlem
Rainbow Six: Siege får nytt material i ett år till

Stabilt med uppdateringar, dags installera och ösa igen!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

"Men nuvarande season pass kostar 30 euro (ca 300 kronor) och har gett köparna nya operators, banor"

Nja, alla spelarna får tillgång till detta, season pass e bara för att få operators en vecka innan eller nått o lite extra soft currency boost ingame.

Jag köper lätt ett till season pass för att sponsra spelet i ett år till

Medlem

Ja, lite svårt att göra det just nu, men när väl tillfället kommer blir det att ge ifrån sig ett glädjetjut!

Medlem
Skrivet av Stingshot:

"Men nuvarande season pass kostar 30 euro (ca 300 kronor) och har gett köparna nya operators, banor"

Nja, alla spelarna får tillgång till detta, season pass e bara för att få operators en vecka innan eller nått o lite extra soft currency boost ingame.

Jag köper lätt ett till season pass för att sponsra spelet i ett år till

Exakt, gillar deras modell. Alla får tillgång, gäller bara att spela för att låsa upp nya operatörer.

Medlem
Skrivet av Stingshot:

"Men nuvarande season pass kostar 30 euro (ca 300 kronor) och har gett köparna nya operators, banor"

Nja, alla spelarna får tillgång till detta, season pass e bara för att få operators en vecka innan eller nått o lite extra soft currency boost ingame.

Jag köper lätt ett till season pass för att sponsra spelet i ett år till

Du slipper betala 25000 renown per operatör med seasonpass och får de gratis istället.

Medlem

Det är ett fantastiskt spel i mina ögon. I synnerhet om man spelar med folk man känner. Visst finns vissa irritationsmoment men det finns det i alla spel. Kul initiativ från Ubisoft!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Stingshot:

"Men nuvarande season pass kostar 30 euro (ca 300 kronor) och har gett köparna nya operators, banor"

Nja, alla spelarna får tillgång till detta, season pass e bara för att få operators en vecka innan eller nått o lite extra soft currency boost ingame.

Jag köper lätt ett till season pass för att sponsra spelet i ett år till

Det kostar ganska mycket att låsa upp en ny operatör, jag har spelat ganska mycket och har inte ens hälften av alla de nya operatörerna upplåsta. Sen kommer det väl två till snart som jag förstått?

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Stingshot:

"Men nuvarande season pass kostar 30 euro (ca 300 kronor) och har gett köparna nya operators, banor"

Nja, alla spelarna får tillgång till detta, season pass e bara för att få operators en vecka innan eller nått o lite extra soft currency boost ingame.

Jag köper lätt ett till season pass för att sponsra spelet i ett år till

Det kostar ganska mycket att låsa upp en ny operatör, jag har spelat ganska mycket och har inte ens hälften av alla de nya operatörerna upplåsta. Sen kommer det väl två till snart som jag förstått?

Stämmer bra. Kommer japanska operatörer inom kort.

Medlem

satsar man på att ta sina daylies och challanges så tar det typ 2-3 veckor för mig att låsa upp ny gubbe (av de nya). i alla fall för mig men jag är gift tvåbarnsfar så speltiden är begränsad.
har låst upp alla utom brassetjejen. sparar mina pengar nu då jag väntar på japanerna. kommit upp i 40k men då saknas det 35k för att kunna låsa upp alla. sen ska de ju utrustas också.

Medlem

omgomg hypeeee!!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Synd att det inte funkar när man kör LAN. Vi kunde aldrig köra retry på en bana, då vi tappade connection till squaden. Sjukt frustrerande. Dessutom kan inte vem som helst invitea till en squad. När man googlar och hamnar på Ubisofts egna forum, där folk rapporterat liknande problem, utan någon som helst återkoppling, tappade jag hoppet om detta spel.

Medlem

Kanon,
Köpte det sent själv, bra spelkänsla, och använder sig av ett riktigt bra anti-fusk system (Battleye) för PC vilket är i min bok ett gigantiskt plus för spelet.

Enligt mig så håller spelet och tittar man på steamcharts (visar inte alla spelare) så har det en stadig publik.

Spelas mer än vanligt med fördel med vänner.

Enda jag kan klaga på är att när man kör coop om den som hostar slutar bryts just den sessionen, det är väldigt mycket inte 2016.

Kör man med kompis en eller flera och coop så blir nästan alltid en i gruppen som hostar och då är det lugnt.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar