Bioreklamen för The Last Guardian är sevärd

Robot
Bioreklamen för The Last Guardian är sevärd
Medlem
Bioreklamen för The Last Guardian är sevärd

dålig trailer.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Första halvan var skitdålig i mitt tycke. Dom skulle nöjt sig med andra halvan. Sen varför har pojken så mycket tatueringar?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Första halvan var skitdålig i mitt tycke. Dom skulle nöjt sig med andra halvan. Sen varför har pojken så mycket tatueringar?

För att han är med i Yakuza.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jättelöjlig trailer lol

Ambassadör
Xbox

Löjlig trailer, löjligt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

En pojke och hans kamp mot gulsoten. FZ, sluta clickbaita plz.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Löjlig trailer, löjligt spel.

Går det verkligen att säga att spelet är löjligt? Hur mycket har vi fått se av det egentligen?

Medlem

Grym trailer, storslaget spel!

Medlem

Intetsägande och rätt tråkig trailer, löjlig eller särskilt dålig är jag dock inte säker på att jag skulle kalla den.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Sen varför har pojken så mycket tatueringar?

För att designen av pojken starkt antyder att han kommer från ett buddhisttempel.

Medlem

Typiskt sådant där spel som man antingen älskar eller inte fattar storheten i. Ska bli intressant att höra om gamla fans tycker de har lyckats med Trico.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av grollo_92:

Sen varför har pojken så mycket tatueringar?

För att designen av pojken starkt antyder att han kommer från ett buddhisttempel.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fb/cf/0e/fbcf0e52db...

Usch skicka barn till buddhisttempel skulle jag vilja säga är barnmisshandel =|, eller det kanske inte räknas för att "det är en del av deras kultur" och jag borde ha ett mer öppet sinne, bleh...

Medlem

djuret kommer att dö i spelet.

Medlem
Skrivet av kanshira:

djuret kommer att dö i spelet.

Långsamt och det kommer troligtvis vara ditt fel x'(

Medlem

Påminde om den oändliga historien .


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Av någon anledning så lockas jag inte alls av detta spelet.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av grollo_92:

Sen varför har pojken så mycket tatueringar?

För att designen av pojken starkt antyder att han kommer från ett buddhisttempel.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fb/cf/0e/fbcf0e52db...

Usch skicka barn till buddhisttempel skulle jag vilja säga är barnmisshandel =|, eller det kanske inte räknas för att "det är en del av deras kultur" och jag borde ha ett mer öppet sinne, bleh...

Det garanterar att barnet får försörjning och utbildning i länder där enda alternativen för många barn är prostitution eller slavarbete i de fabriker som tillverkar dina kläder.
Det handlar inte alls om kultur utan om överlevnad.

Medlem

Ser riktigt vackert ut

Medlem

Fjädrarnas störtlöjliga fladdrande är kvar i CGI version iaff... 0 research mao. det är iof ett dålig drag att visa upp en större skillnad från spelet... jaja.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

KoP
Medlem

Köpa eller ej köpa? Det är frågan. Har överlag svårt för japanska spel. :/

Medlem
Skrivet av KoP:

Köpa eller ej köpa? Det är frågan. Har överlag svårt för japanska spel. :/

Blir att vänta på recensionerna. Just nu känns det som att det kan bli både Hit och Miss.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kommer bli grymt på ps4 PRO. Min längsta förbeställning någonsin, fem (5) år lol


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag antar att de flesta som spelat Ico och Shadow of the Colossus och uppskattat dessa kommer att gilla även detta.

De skulle vara intressant att veta hur många av de som tycker Last Guardian ser tråkigt ut som har spelat dessa spel?

Medlem

Ja nu är det nära. Tusen år av produktion haha.

Har gillat deras andra två spel så för mig är blir detta nog ett day one köp, vilket jag typ aldrig gör nu förtiden.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Grym trailer, fick lite rysningar. Man har ju väntat ett antal år nu. Köpte PS3 för detta spelet en gång i tiden när det begav sig.

Medlem

Varför ens bry om det här skräpet. Inte allas rolig ju

Medlem
1
Skriv svar