Yxmördare jagar dig genom väggar i Resident Evil 7

Robot
Yxmördare jagar dig genom väggar i Resident Evil 7
Medlem
Yxmördare jagar dig genom väggar i Resident Evil 7

fyfan vad jag längtar till detta RE i first person känns så jävla rätt konstigt nog.

Medlem

Ska bli riktigt jäkla nice:) Detta ser jag fram emot:)

Medlem

Tror spelet blir riktigt bra men jag hade föredragit 3e persons kamera. Känns för mycket som Outlast. Blir dock ett köp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Han glömde tydligen att slipa yxan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Japp, detta blir att förboka!

Inaktiv

Detta kommer bara utspela sig ine i ett hus? Inga utomhus miljöer? Lite surt isf..

Medlem

Fy faan. Tycker det ser så coolt ut men jag klarar INTE av skräckspel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hoppas man hinner få tag på VR till releaes:D

Medlem

Ser riktigt bra ut faktiskt

Medlem

Riktigt synd dom dissar coop, enda anledningen till att jag spelar resident evil, för dom är inte speciellt bra.

Medlem

Tänker inte kika på denna video elr några andra fram tills det är släppt. Komr dock läsa en del recensioner först. Vill ha så få spoilers som möjligt!

Detta kanske blir något sedan 1a och 2a släpptes. Äntligen!

Medlem

Hehe trodde artikeln syftade på att spelet var buggigt och att fienderna kunde gå genom väggar


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Men hur kommer det funka med vr? Jag trodde det var omöjligt att spela spel som detta då man börja må illa?

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Men hur kommer det funka med vr? Jag trodde det var omöjligt att spela spel som detta då man börja må illa?

Man bör enbart spela kortare intervaller om man testar VR, jag mådde illa som tusan när jag testade det för typ en månad sedan, provade olika spel då oxå, men hade samma effekt, man måste träna hjärnan helt enkelt med detta. Skithäftigt upplevelse med VR.

Medlem
Skrivet av Preacher81:
Skrivet av Saurfange:

Men hur kommer det funka med vr? Jag trodde det var omöjligt att spela spel som detta då man börja må illa?

Man bör enbart spela kortare intervaller om man testar VR, jag mådde illa som tusan när jag testade det för typ en månad sedan, provade olika spel då oxå, men hade samma effekt, man måste träna hjärnan helt enkelt med detta. Skithäftigt upplevelse med VR.

Så de går å träna bort?

Medlem

Känns inte som ett RE spel alls. Hoppas någon RE karaktär dyker up.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det ser så jävla bra ut! Sjukt peppad

Medlem

Det är från person till person om man blir illamående av vr också, har haft mitt psvr sedan första dagen de släpptes och har kört dom flesta spelen nu och har aldrig upplevt något illamående

Medlem
Skrivet av Saurfange:
Skrivet av Preacher81:
Skrivet av Saurfange:

Men hur kommer det funka med vr? Jag trodde det var omöjligt att spela spel som detta då man börja må illa?

Man bör enbart spela kortare intervaller om man testar VR, jag mådde illa som tusan när jag testade det för typ en månad sedan, provade olika spel då oxå, men hade samma effekt, man måste träna hjärnan helt enkelt med detta. Skithäftigt upplevelse med VR.

Så de går å träna bort?

Absolut, men som sagt, man får ta det försiktigt, börja med 10, sedan 15, å såvidare. God Jul

Medlem
Skrivet av Preacher81:
Skrivet av Saurfange:
Skrivet av Preacher81:
Skrivet av Saurfange:

Men hur kommer det funka med vr? Jag trodde det var omöjligt att spela spel som detta då man börja må illa?

Man bör enbart spela kortare intervaller om man testar VR, jag mådde illa som tusan när jag testade det för typ en månad sedan, provade olika spel då oxå, men hade samma effekt, man måste träna hjärnan helt enkelt med detta. Skithäftigt upplevelse med VR.

Så de går å träna bort?

Absolut, men som sagt, man får ta det försiktigt, börja med 10 min, sedan 15, å såvidare. God Jul

1
Skriv svar