Då släpps Dreamfall Chapters till Playstation 4 och Xbox One

Robot
Då släpps Dreamfall Chapters till Playstation 4 och Xbox One
Medlem
Då släpps Dreamfall Chapters till Playstation 4 och Xbox One

Köpte det via Kinguin till Steam men har inte hunnit testa spelet ännu. Verkar vara rätt så fränt...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Inaktiv

Älskade de tidigare spelen så ett köp var garanterat. Men tyvärr så är spelet så extremt opolerat att inte ens mitt gtx 1080 får det att flyta. Hackar som fan i den stora staden så gav fan i det när jag kom till episode 2. Synd. Aldrig mer ett ruttet kickstarter spel.

Medlem
Skrivet av cinort:

Älskade de tidigare spelen så ett köp var garanterat. Men tyvärr så är spelet så extremt opolerat att inte ens mitt gtx 1080 får det att flyta. Hackar som fan i den stora staden så gav fan i det när jag kom till episode 2. Synd. Aldrig mer ett ruttet kickstarter spel.

Det är inget problem sedan de uppdaterade motorn nu flyter det på min laptop med 740m och min stationära med 4k och 1070.

Inaktiv
Skrivet av matnojje:
Skrivet av cinort:

Älskade de tidigare spelen så ett köp var garanterat. Men tyvärr så är spelet så extremt opolerat att inte ens mitt gtx 1080 får det att flyta. Hackar som fan i den stora staden så gav fan i det när jag kom till episode 2. Synd. Aldrig mer ett ruttet kickstarter spel.

Det är inget problem sedan de uppdaterade motorn nu flyter det på min laptop med 740m och min stationära med 4k och 1070.

Spelade senast i sommras och det flöt inget vidare i första staden. Blev ingen skillnad även om man satte allt på lägsta. Var det inte bara från episode 3 och framåt som har den nya motorn?

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av cinort:

Älskade de tidigare spelen så ett köp var garanterat. Men tyvärr så är spelet så extremt opolerat att inte ens mitt gtx 1080 får det att flyta. Hackar som fan i den stora staden så gav fan i det när jag kom till episode 2. Synd. Aldrig mer ett ruttet kickstarter spel.

Det är inget problem sedan de uppdaterade motorn nu flyter det på min laptop med 740m och min stationära med 4k och 1070.

Spelade senast i sommras och det flöt inget vidare i första staden. Blev ingen skillnad även om man satte allt på lägsta. Var det inte bara från episode 3 och framåt som har den nya motorn?

Jo hela spelet har uppdaterats. De har dessutom ändrat prologen. Jag gick från under 30 fps till över 60 på min skruttiga laptop, med passande inställningar.

https://www.rockpapershotgun.com/2015/11/25/dreamfall-chapter...

1
Skriv svar