Snart vet vi (ännu) mer om Mass Effect: Andromeda

Robot
Snart vet vi (ännu) mer om Mass Effect: Andromeda

Gameplay ska visas på Nvidias CES-konferens.

#nvidias, #mass-effect-andromeda, #mass-effect-3


Medlem
Snart vet vi (ännu) mer om Mass Effect: Andromeda

Installera sig framför datorn på morgonen låter lite mer lockande, i detta fall haha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Efter senaste Mass Effect och Dragon Age så har jag inga stora förhoppningar alls för det här spelet.
hoppas att dom går tillbaka till RPG rötterna mer.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det var verkligen en okristlig tid måste jag säga. För gammal för att va uppe så sent men för ung för att gå upp så tidigt?

Skrivet av Godofcheese:

Efter senaste Mass Effect och Dragon Age så har jag inga stora förhoppningar alls för det här spelet.
hoppas att dom går tillbaka till RPG rötterna mer.

Fast mass effect har alltid varit ett action rpg, så det lär nog inte ändras. Sen kommer ju också Andromeda vara mer open world, och med tanke på vad vi har sett hittils så ser det ganska likt ut som DAI.

Personligen så har jag inga problem med det, så länge man håller styr på samlarmanin.

Medlem
Skrivet av philgapin:

Det var verkligen en okristlig tid måste jag säga. För gammal för att va uppe så sent men för ung för att gå upp så tidigt?

Somliga av oss jobbar, va.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Efter senaste Mass Effect och Dragon Age så har jag inga stora förhoppningar alls för det här spelet.
hoppas att dom går tillbaka till RPG rötterna mer.

Det kan du nog glömma, spelen 'strömlinjeformades' för att bli spelbara med handkontroller.
Biowares rötter krävde för mycket musklickande för att vara gångbara för en modern konsollmarknad.

Det ser fint ut, men jag får lite Red Faction-vibbar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Efter senaste Mass Effect och Dragon Age så har jag inga stora förhoppningar alls för det här spelet.
hoppas att dom går tillbaka till RPG rötterna mer.

instämmer

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Godofcheese:

Efter senaste Mass Effect och Dragon Age så har jag inga stora förhoppningar alls för det här spelet.
hoppas att dom går tillbaka till RPG rötterna mer.

Fast mass effect har alltid varit ett action rpg, så det lär nog inte ändras. Sen kommer ju också Andromeda vara mer open world, och med tanke på vad vi har sett hittils så ser det ganska likt ut som DAI.

Personligen så har jag inga problem med det, så länge man håller styr på samlarmanin.

Det är precis det som oroar mig. DAI var för mig en riktig besvikelse, MMO fetch quests, tråkiga nya kompanjoner, medelmåttig story och "War table" var bara tidsfördriv och jävligt tråkigt.

Dragon age ska inte ha med Mass effect att göra, det är precis det som Bioware verkar ha misslyckats med fenomenalt. Nu hoppas jag verkligen att Bioware på något sätt inte strör salt över såret och visar upp flera funktioner som inspirerats från DAI.

Medlem

Hoppas på bättre animationer då för det som man såg i
trailern var ju rätt bedrövligt.

Jh
Medlem

Jag har inget emot att det blir en action RPG. Jag hoppas dock att action delen blir rolig. För hur mycket jag än tycker om Mass Effect serien, så är action delen det tråkiga i de spelen. Jag tycker inte Bioware riktigt fick till det, även om det blev ok i ME3. Hur som helst ser jag fram emot Andromeda!


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Tyckte att 3an kunde haft bättre slut men spelet i sig tycker jag nog inte var något fel på. Sitter just nu och spelar igenom första spelet och spelet var inte riktigt så bra som man mindes. Jag spelade iofs när det släpptes på xbox och porten till PC är väl sisådär.

Sen älskade jag DA:I, speciellt med de underbara DLCs som fyllde på med lore. Samlandet var ganska kul i det spelet till skillnad från många andra imo, men långt ifrån ett krav.

Medlem

Som AMD ägare är det inte lite orolig man blir att det lägs in gamewrecks i spelet som sabbar lika mycket som i Witcher 3. Blir nog ps4a på detta.

k3m
Medlem
Skrivet av Jaxz:

Som AMD ägare är det inte lite orolig man blir att det lägs in gamewrecks i spelet som sabbar lika mycket som i Witcher 3. Blir nog ps4a på detta.

vadå gamewrecks?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Jaxz:

Som AMD ägare är det inte lite orolig man blir att det lägs in gamewrecks i spelet som sabbar lika mycket som i Witcher 3. Blir nog ps4a på detta.

vadå gamewrecks?

Han menar Gameworks

1
Skriv svar