Super Mario Odyssey avslöjat

Robot
Super Mario Odyssey avslöjat

Nästa stora Mario-spel kommer kränga Switch-konsoler.

#super-mario-odyssey


Medlem
Super Mario Odyssey avslöjat

Det skulle nog behövas ett mariospel till launch.
Med det sagt, kul idé! Känns som ytterligare en snygg marioinnovation!

Skribent
Skrivet av PerAstra:

Det skulle nog behövas ett mariospel till launch.
Med det sagt, kul idé! Känns som ytterligare en snygg marioinnovation!

Håller med! Hade dock gärna sett någon New Super Mario bros-variant med. Hade blivit en snygg övergång från Super Mario Run.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Aj då! Där rök Switch...
Nintendo måste ha ett Mario spel när de lanserar en ny konsol.

Medlem

Tyckte det såg riktigt bra ut, får Mario 64 vibbar


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Jag tänkte genast på multiverse resande när jag såg Mario springa förbi stadsborna som var realistiskt designade medan Mario fortfarande ser ut som sig själv. Trodde jag aldrige skulle få se stadsmiljö i Mariospel, ser riktigt bra ut!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag tänkte genast på multiverse resande när jag såg Mario springa förbi stadsborna som var realistiskt designade medan Mario fortfarande ser ut som sig själv. Trodde jag aldrige skulle få se stadsmiljö i Mariospel, ser riktigt bra ut!!

Tänkte exakt på samma grej. Var riktigt skoj att se. Sen såklart finns den typiska Mario designen i banorna längre fram. Antar staden är startpunkterna till banorna sen. Men återstår att se. Mario 64 vibbar får man absolut. Ser riktigt bra ut. Och skogen var otroligt snyggt. Me like

Medlem

Mariospel till lansering hade väl varit bra, men om de kränger ut Zelda samtidigt så tror jag nog att det borde fungera.

Sen är jag försiktigt optimistikt till detta. Grejen rent grafiskt med Mario är ju designen. Galaxy är ju supersnyggt pga design, inte pga hästkrafter på Wiit. Ska bli intressant att se hur staden ser ut. Kommer den snabbt börja kännas daterad?

Medlem

Får lite Sonic-06 vibbar av att se Mario i "riktiga världen". Har dock större förtroende för att Nintendo kan ro det i hamn jämfört med Segas brutala slakt av sin maskot. Låt Sonic vila i frid tack.

Super Mario Oddjob?

Medlem

Jag tycker det är jätte roligt om dom får till något i still med Galaxy eller SM64, tycker detta ser skapligt ut. Men ser det ändå inte väldigt öde ut? Vart är alla goombas, stjärnor, mynt o.sv?

Sen är det ju det här med att trampa i klaveret med en ny konsol igen, ett fel är ju verkligen att lägga Mario så långt som ett år bort! Visst kommer Zelda, men det kommer även till WiiU.

Spelen ser okej ut, det kommer säkert hålla bra Nintendo klass. Men jag är fortfarande tyvärr skeptisk till strategin med WiiU och Switch.


signatur

Nämen!

Medlem

Uttalar mig inte positivt eller negativt kring hur bra det blir, men nog ser det allt ut som de där gamla "Super Mario GTA"-parodierna från YouTubes tidiga dagar. Påminner även om hubvärlden i Sonic the Hedgehog från 2006.

Medlem

Ser ut att kunna bli det bästa Mario-spelet sen Mario 64. Blir ett givet köp.

Medlem

Ser riktigt trevlig ut faktiskt :). Gillar statsmiljön och blandningen mellan olika stilar.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Ser ut att kunna bli det bästa Mario-spelet sen Mario 64. Blir ett givet köp.

Gillade du inte Super Mario 3D Land? Nu var ju Mario 64 rätt grymt också, men tyckte 3D Land vann mycket pga multiplayer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Känns inte som Mario när man springer runt i en stad, resten såg dock bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äntligen ett nytt öppet mario spel, har väntat på det här sedan sunshine!

Medlem

Kunde de inte dragit ner på de grafiska detaljerna och kanske kört en mer stiliserad grafik istället. Nu är det ju lågupplöst, suddigt och flimmrigt som bara den... jobbigt att titta på

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Ser ut att kunna bli det bästa Mario-spelet sen Mario 64. Blir ett givet köp.

Gillade du inte Super Mario 3D Land? Nu var ju Mario 64 rätt grymt också, men tyckte 3D Land vann mycket pga multiplayer.

Både 3D Land och 3D World var roliga, men Odyssey ser bättre ut

Inaktiv

Mario 64 är fortfarande det bästa 3d-mariospelet i mitt tycke. Bäst fokus i spelupplägget och bäst rörelse/tyngd i Mario. Skulle gärna se ett liknande, bara svårare.

Detta spel påminner mig Sonic Unleashed! Spelet ser fantastisk ut! Det blir det första Swtich spelet som jag köper!

Medlem
Medlem
Skrivet av kadavriak:

Får lite Sonic-06 vibbar av att se Mario i "riktiga världen". Har dock större förtroende för att Nintendo kan ro det i hamn jämfört med Segas brutala slakt av sin maskot. Låt Sonic vila i frid tack.

Super Mario Oddjob?

Sonic Adventures släpptes med samband med släppet av Dreamcast. Tyckte spelet var kanon. Och dom lyckades på många plan. Gillade spelet skarpt.

Medlem

Ingen som la märke till att hatten fick ögon?

1
Skriv svar