Mafia III – Lincoln grisar vidare i tre nya äventyr

Robot
Mafia III – Lincoln grisar vidare i tre nya äventyr
Medlem
Mafia III – Lincoln grisar vidare i tre nya äventyr

Nej tack.

För min del blev jag extremt besviken. Jag brukar inte ångra spelköp. Men mafia 3 var nog det mest ångerfulla spelköp på några år för mig.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Mafia 3 såg dåligt ut redan från första förhandstitten och det blev inte bättre ju närmare released de kom, vid release så fick man rätt snabbt bekräftat att Mafia 3 helt saknade känslan från Mafia 1 och 2, att de ens släpper DLC är obegripligt

Medlem

Tror ni att de vågar använda samma sorts uppdrag som 99% av spelet bestod av i expansionerna också?

Medlem

Nej tack, för mycket gta och för lite Mafia .

Medlem

Hade hellre sett att Mafia 3 varit en tillbaka gång till 30-talet. Men det är något med 3an som får mig att inte vilja spela det alls. 1an och 2an va fina grejjer.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Nej tack, för mycket gta och för lite Mafia .

Att ens kalla de där "spelet" för GTA är en hädelse.
Sämsta spelet jag lagt pengar på sen många år.

Medlem

Håller fortfarande på att traggla mig igenom uppdragen.känns som att titta på grevinnan och betjänten om och om igen.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av ruva:

Håller fortfarande på att traggla mig igenom uppdragen.känns som att titta på grevinnan och betjänten om och om igen.

Kör du också "stå vid en dörr och locka till sig fienderna en efter en tills rummet är tomt"? Bedrövlig AI för att vara ett spel från 2016...

Avstängd

Ja jag har inte ens spelat ut det än, tappade helt intresset efter runt halva spelet då man göra samma saker hela tiden.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Skräp, nu med mer skräp...?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Varför klagar folk på det här spelet? Jag tyckte spelet var hur br... nej då, spelet är skit.

Medlem

Enda som var bra med detta spel var automaten på bilarna som agerar som en riktig automat.
Förövrigt är jag fast vid en välkänd bugg där jag inte kommer vidare efter att ha dödat tjejledaren. Pallar inte börja om på detta spel heller.

Testpilot

Det som är bra med detta spel är bara 1 sak .. Musiken!!

Medlem

Haha dra åt helvete, Hangar 13,fool me once....


signatur

Game long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan fortfarande inte fatta att jag köpte spelet, trots att jag var väldigt negativt inställd på förhand och gapade här i kommentarerna om vilken flopp spelet skulle bli.

Hade dock flyt. Hade inte tid att spela spelet efter jag köpt det, och när det väl var dags hade det via youtube/twitch gått upp för mig vilken dynga det var, så jag fick en refund.

Medlem

Har spelat rätt så mycket utav det, men jag vet fortfarande inte storyn, jag kommer inte heller ihåg nåt minne utav ett story mission. Alla side-missions och story uppdrag smälter ihop i ett. Samtidigt som denna repetitiva röra så är grafiken jobbig.

Medlem

Jag verkar var en av de få som gillade spelet, såg inte mycket negativt i det. kanske inte det mest nyskapande men roligt med lite grind ibland, givetvis finns det alltid saker man kan förbättra men overall ett bra spel. Finns ju dock inge roligare än när grafiken buggar och ens manboobs twitchar lite whiskey på det sen så har man en helkväll!

KoP
Medlem

Gillade spelet men sket i dom flesta repetitiva uppdragen. Huvudstoryn var dock riktigt bra och älskade mellansekvenserna och röstskådisarna (som även lånat ut sina ansikten till dom flesta rollerna). Ser fram emot att få ta del av lite mera story.

Medlem

Enda spelet som jag inte spelat klart. Lika varierande som en påse pingisbollar. Besviken...

Medlem

Kan de inte släppa DLC till Mafia 2 istället?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Mafia 1 och 2 är två av livsfavoriterna, men 3an? Det spelade jag i 20 minuter innan jag avinstallerade. Skitspel


signatur

//monster

1
Skriv svar