Canvas, den ballaste Overwatch-karaktären Blizzard inte gjort
Känns inte som att den skulle fungera med övriga karaktärer. Kombinera Canvas-debuff, discord orb och biotic grenade med två tanks och en soldier så lämnas en hel del karaktärer ospelbara. Vidare är all form av attack som minskar rörligheten kontraproduktivt mot att skapa underhållande gameplay, framförallt tillsammans med skada över tid. Fast vem vet, kanske finns de som älskar stagnerad meta.
Hade varit intressant om man kunde kombinera karaktärernas vanliga specialare med varandra utöver kombinera ultis som går att göra idag, kanske dps skulle stärka tanks?
Tänker typ Mei och Winston där de tillsammans skapar el-stängsel av icewall, eller att Lucios laddar en boop (soundwave) i Reins hammare.... eller att Hanzos "scatter" multiplicerar Zaryas attackbollar eller ökar projected barriers till 3 medspelare samtidigt
Något i den stilen.
Då kan man kanske gå från att "enbart" köra 2-2-2 och lägga till 3-1-2 som alternativ
[dps-tanks-support]
Tycker stilen är för vass å kantig, passar inte om jag får tycka. Ingen dålig model eller något emot rent objektivt, tycker bara inte karaktären ser ut att passa bland resten.
Men om musik är vapen så kan väl målarfärg var det med.
Får lite LoL Singed vibbar av hela utformningen när jag tänker på det.
Skjutjärnsjournalistik.
Skjutjärnsinlägg.
Då kan man kanske gå från att "enbart" köra 2-2-2 och lägga till 3-1-2 som alternativ
dps-tanks-support]
3-1-2 har dock varit meta under större delen av säsong 3.
Läs om skriv rätt. Den ordningen han skrivit har ej varit meta i säsong 3.
Ah, fel av mig. Missuppfattade ordningen där.
| Om han träffar en fiende med sin färgspruta tar denna skada och saktas ner
Meis leftclick.
| på högerklicket samlas färgen ihop en klump som blir mer kraftfull ju längre du håller ner knappen
Symmetras rightclick.
|Bespruta istället en lagkamrat får denna en ökad fart.
Lúcios passive fast mer riktat.
Kanske dessa liknelser hade varit mer relevant än Unreal Tournaments liknelse.