Återvänd till Telltales Walking Dead-värld innan månaden är slut

Robot
Återvänd till Telltales Walking Dead-värld innan månaden är slut
Medlem
Återvänd till Telltales Walking Dead-värld innan månaden är slut

Känns som om episoderna är betydligt kortare än i säsong 1 och 2 och då även fast jag försökte "utforska" så mycket som det gick på dom olika ställena när det var lite lugnare

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Känns som om episoderna är betydligt kortare än i säsong 1 och 2 och då även fast jag försökte "utforska" så mycket som det gick på dom olika ställena när det var lite lugnare

Jaså? Jag snittade varje episod i säsong 1 runt två timmar när jag utforskade. Hur lång tid hamnar du på i S3?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skandal att släppa några episoder på skiva o sedan resterande episoder skulle man få tanka ner själv. Vänta med att släppa den kompletta säsongen på skiva istället. För visst var det väl så det var tänkt att göras...?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Säsong 1 spelade jag när alla episoder var släppta.
Säsong 2 spelade eftersom episoderna släpptes.
Det blir helt klart att vänta tills hela säsong 3 släppts, man kom av sig när man fick vänta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Killmonday Games

Gillar s3 men saknar lite den gamla grafiken som var mer förenklad, men man vänjer sig så småningom.. Borde ha väntat tills hela säsongen var klar innan man började dock, dom här är asroliga o binga genom


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Mr Hatisk:

Känns som om episoderna är betydligt kortare än i säsong 1 och 2 och då även fast jag försökte "utforska" så mycket som det gick på dom olika ställena när det var lite lugnare

Jaså? Jag snittade varje episod i säsong 1 runt två timmar när jag utforskade. Hur lång tid hamnar du på i S3?

Runt 1 timme per episod på de 2 första episoderna i S3. Hoppas på att de senare episoderna kommer vara längre.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Mr Hatisk:

Känns som om episoderna är betydligt kortare än i säsong 1 och 2 och då även fast jag försökte "utforska" så mycket som det gick på dom olika ställena när det var lite lugnare

Jaså? Jag snittade varje episod i säsong 1 runt två timmar när jag utforskade. Hur lång tid hamnar du på i S3?

Runt 1 timme per episod på de 2 första episoderna i S3. Hoppas på att de senare episoderna kommer vara längre.

Wow...det är ju ingenting för utforskartempo. Känns som Telltale inte bryr sig längre då dom härskar över denna genre :/ Skulle sitta fint med allvarlig konkurens


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar