Så mycket kostar den kompletta Switch-upplevelsen

Medlem
Skrivet av Justin Time:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Justin Time:
Skrivet av Spectral:

Att ens nämna Xbox one samtidigt som man säger att Switch har få spel är ju sjukt. Hur många exklusiva spel finns det till One? Gears, Forza och... ja finns det nåt mer? Resten är ju multiplattform som gör sig bäst på PC (just ja, de exklusiva går ju att köra på Win 10 också).

Sunset Overdrive, Halo, Killer Instinct , Project Spark, Crackdown 3 kommer i år, Sea of thiefs kommer i år, Rare Replay, och sen så är det många som enbart lirar konsol och då är xbone ett utmärkt val.
Som att man får 4 spel i månaden för guld, där man får spel som Evolve, Project cars medmera,
på typ Playstation blir folk matade med indiespel alltför ofta som belöning för sitt plusabbonemaneng,

snart kommer en ptrnumationstjänst på one som kostar 100 kr i månaden och då får man tillgång till drygt 100 spel att lira hur mycket som helst + att diverse spel läggs till varje månad, och det är spel man laddar ner för att spela , det är typ Netflix fast med spel.
Alla spel som man köpt digitalt och har på sin externa hd, dom kan man ta med sig till kompisar och spela på kompisen xbone,
det finns så många fördelar med xbone mot pc,
och tror du att tredjepartstillverkare lägger ner tid och pengar på att göra så att storspel som kommer på ps4, xbone som är hur stora och snygga som helst anpassade till Switch,
det är dyrt och knappast lönsamt så det kan du drömma om.

Får du betalt av M$ för att slicka deras röv?

Jag redovisar vad som finns. och vad som kan göras på xbone, troll som du som glappar att det bara finns 2 spel på bone finns det för många av, man undrar ju vem du får betalt av för ditt inskränkta babbel.

Ok jag erkänner att det var lite onödigt sagt. Men nästan alla de spel du nämner går att spela på PC, säkert med bättre prestanda och grafik dessutom. PS4 får skit nästan varje månad, men vad har det med saken att göra? Att PS4 och xbox får "storspel" men inte Switch vet jag inte heller vad det har med saken att göra. De "spelen" släpps även till PC, med bättre grafik och prestanda. Faktum kvarstår att Xbox har så himla få exklusiva spel.
Jag köper inte ditt snack om att det skulle finnas många fördelar med att ha en Xbox jämfört med PC.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Justin Time:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Justin Time:
Skrivet av Spectral:

Att ens nämna Xbox one samtidigt som man säger att Switch har få spel är ju sjukt. Hur många exklusiva spel finns det till One? Gears, Forza och... ja finns det nåt mer? Resten är ju multiplattform som gör sig bäst på PC (just ja, de exklusiva går ju att köra på Win 10 också).

Sunset Overdrive, Halo, Killer Instinct , Project Spark, Crackdown 3 kommer i år, Sea of thiefs kommer i år, Rare Replay, och sen så är det många som enbart lirar konsol och då är xbone ett utmärkt val.
Som att man får 4 spel i månaden för guld, där man får spel som Evolve, Project cars medmera,
på typ Playstation blir folk matade med indiespel alltför ofta som belöning för sitt plusabbonemaneng,

snart kommer en ptrnumationstjänst på one som kostar 100 kr i månaden och då får man tillgång till drygt 100 spel att lira hur mycket som helst + att diverse spel läggs till varje månad, och det är spel man laddar ner för att spela , det är typ Netflix fast med spel.
Alla spel som man köpt digitalt och har på sin externa hd, dom kan man ta med sig till kompisar och spela på kompisen xbone,
det finns så många fördelar med xbone mot pc,
och tror du att tredjepartstillverkare lägger ner tid och pengar på att göra så att storspel som kommer på ps4, xbone som är hur stora och snygga som helst anpassade till Switch,
det är dyrt och knappast lönsamt så det kan du drömma om.

Får du betalt av M$ för att slicka deras röv?

Jag redovisar vad som finns. och vad som kan göras på xbone, troll som du som glappar att det bara finns 2 spel på bone finns det för många av, man undrar ju vem du får betalt av för ditt inskränkta babbel.

Ok jag erkänner att det var lite onödigt sagt. Men nästan alla de spel du nämner går att spela på PC, säkert med bättre prestanda och grafik dessutom. PS4 får skit nästan varje månad, men vad har det med saken att göra? Att PS4 och xbox får "storspel" men inte Switch vet jag inte heller vad det har med saken att göra. De "spelen" släpps även till PC, med bättre grafik och prestanda. Faktum kvarstår att Xbox har så himla få exklusiva spel.
Jag köper inte ditt snack om att det skulle finnas många fördelar med att ha en Xbox jämfört med PC.

Mjo, du. får nog hålla med om att 4 spel i månaden för cirka 55 kr i månaden är ganska ok på one,
hursomhelst så borde man inte tracka ner på vad folk föredrar att lira på, Switch kommer inhandlas så snart som möjligt, ha det bra Spectral. Peace.

Medlem

Mer värt att skaffa ett Gtx 1080Ti

Medlem

Vet inte om någon länkat denna. Men vad är det för build quality på denna konsol egentligen?

https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc&list=FL9fck93OCtj...

Redaktör
Skrivet av BlackBurn:

Vet inte om någon länkat denna. Men vad är det för build quality på denna konsol egentligen?

https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc&list=FL9fck93...

Den där filmen antyder en del oroväckande problem med Switch, men eftersom vi inte vet hur många som drabbas av dessa problem ska man vara försiktig med slutsatser om kvalitén på konsolen. Det är möjligt att sånt här är normalt för en ny konsol. likaväl som det är möjligt att kvaltén är helt värdelös. Ingen vet säkert än.


signatur
Medlem
Skrivet av xverminator:

Sen tycker jag inte Switch argument att det är en hybrid som går att ta med inte håller riktigt. Switch är för stor för att ta med i fickan eller man ska spela på bussen med. Där är 3DS ett bättre alternativ om man vill kunna ta med sig och spela. Däremot om man sitter i en bil så funkar ju Switch bra, men batteritiden är tveksamt i nuläget.

Tycker dom flesta bärbara konsoller är fruktansvärt otympliga på flera olika sätt och varit det en väldigt bra tid tillbaka. den enda riktigt bärbara speldon jag på riktigt kunnat ha i min ficka är tetrisnyckelringen som club nintendo gav ut till nyregistrerade medlemar för typ 20 år sen eller mer. Eller Gameboy Micro utan spel instoppat. Att ha en PSP eller Vita eller 3DSi fickan är för mig bara stressigt för man känner den hur man än vrider och vänder på sig. framförallt playstation som man inte kan ha i fickan utan att tänka på att analogerna (kanske) tar stryk. Till och med en tunn plånbok kan kännas lite störig på skinkan ibland. Vissa kan uppleva det jag känner här. Men och andra sidan fotograferar människor med sin Ipad som om det var deras systemkamera och andra använder sitt skal som en plånbok för att spara plats och se ut som en häst med begränsad FOV. Min tanke är att storleken spelar ingen roll på denna produkt. den får plats i vilken väska som helst. Att den agerar som både stationär konsoll och bärbar on the go utan att streama någonting är bara fantastiskt! Nintendos argument håller för att det är en hybrid.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av BlackBurn:

Vet inte om någon länkat denna. Men vad är det för build quality på denna konsol egentligen?

https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc&list=FL9f...

Den där filmen antyder en del oroväckande problem med Switch, men eftersom vi inte vet hur många som drabbas av dessa problem ska man vara försiktig med slutsatser om kvalitén på konsolen. Det är möjligt att sånt här är normalt för en ny konsol. likaväl som det är möjligt att kvaltén är helt värdelös. Ingen vet säkert än.

Aldrig varit med om någon annan konsol som haft sådär mycket problem vid release.
Verkar ju vara en hel del med tanke på videons längd. Och det är ju liksom inga småfel heller.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Loltron:

Zelda i all ära, men 1-3 spel kan inte rättfärdiga detta köp för mig. kan dom inte bara göra en gamecube "2".

Varför skulle inte Switch kunna vara en Gamecube 2 menar du?

För att switch är handheld ? Hade ju hellre haft en "switch" som låg i samma nivå, eller bättre än nuvarande konsoler.

När gamcube släpptes så var den ju bättre än ps2 tex.

12
Skriv svar