Konspirationsfredag
Bin Laden och Obama är samma person!
Här är en youtube-länk som bevisar det!
Dryg och bitter.
Bin Laden och Obama är samma person!
Här är en youtube-länk som bevisar det!
"notice that the eyebrows are thicker here.."
LOL
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
Det verkar som ni missat det hela men svininfluensa vaccinet var lite ut av en konspiration på riktigt. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3866171.svd
Dessutom tycker jag att det går sämre för the debunk crew. Det postades nyss en undergångsteori med dollarn som ni fortfarande inte debunkat
en debunk av dollarns vandring mot valutakyrkorgården vore intressant.
Vad går den konspirationsteorin ut på? Är det någon NWO-teori bakom finanskrisen eller?
Att man medvetet driver ner dollarn i värde så att man kan ersätta det med en ny valuta som inte ligger under ett enskilt lands ansvar såsom dollarn är.
Konspirationsteorierna talar om orsakerna till att man vill driva ner dollarn i värde. Personligen kan jag bara konstatera att man är på god väg att lyckas, oavsett om man tror på teorierna eller inte.
Både Ryssland och Kina har uttryckt önskemål att gå ifrån dollarn som världsvaluta. Även arabländerna har haft önskemål om detta.
Intressant i sammanhanget är att Gulf-länderna genom sitt samarbetsråd GCC har beslutat sig för att skapa en gemensam valuta:
http://www.arabianbusiness.com/mobile/pda/article.php?aid=575...
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
en debunk av dollarns vandring mot valutakyrkorgården vore intressant.
Vad går den konspirationsteorin ut på? Är det någon NWO-teori bakom finanskrisen eller?
Att man medvetet driver ner dollarn i värde så att man kan ersätta det med en ny valuta som inte ligger under ett enskilt lands ansvar såsom dollarn är.
Konspirationsteorierna talar om orsakerna till att man vill driva ner dollarn i värde. Personligen kan jag bara konstatera att man är på god väg att lyckas, oavsett om man tror på teorierna eller inte.
Både Ryssland och Kina har uttryckt önskemål att gå ifrån dollarn som världsvaluta. Även arabländerna har haft önskemål om detta.
Intressant i sammanhanget är att Gulf-länderna genom sitt samarbetsråd GCC har beslutat sig för att skapa en gemensam valuta:
http://www.arabianbusiness.com/mobile/pda/article.php?aid=575...
Men om det du säger stämmer och"de" öppet uttryckt önskemål om att byta valuta, är det då en konspiration?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Men om det du säger stämmer och"de" öppet uttryckt önskemål om att byta valuta, är det då en konspiration?
Ryssland och Kina vill ju bort från dollarn, finns faktiska artiklar och belägg för det. Om det sedan är en KONSPIRATION, det låter jag vara osagt. Vissa saker är planerade, vissa saker inte.. bara Ben Bernanke vet med säkerhet.
Ryssland och Kina vill ju bort från dollarn, finns faktiska artiklar och belägg för det. Om det sedan är en KONSPIRATION, det låter jag vara osagt. Vissa saker är planerade, vissa saker inte.. bara Ben Bernanke vet med säkerhet.
Så det är 'off topic' i denna tråden om konspirationer?
USA slog ju jackpotten många gånger om när de lyckades få världen att förslava sig under den amerikanska dollarn.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Så det är 'off topic' i denna tråden om konspirationer?
Det får ni avgöra.. dollarkollapsen är en del av det snacket som ingår i diskussionerna om det systemskifte som NWO vill införa.
Men mista er inte. Oavsett NWO eller inte så kommer dollarn att bli av med sin status som världsvaluta inom en 5-10 års period och innan dess kommer märkliga saker att hända.
Här får ni lite underhållning
Från december 2006... långt innan vi ens kunde stava till recession o husbubbla
Kan inte du debunka NWO's koppling till finanskrisen? Du verkar känna till NWO-teoretikernas argument och är intresserad av ekonomi.
Helt ärligt så vet jag inte var man ska börja. Jag kan peka på en massa konstiga saker men jag kan inte säga att det är "NWO". Jag kan tycka att det är åt helvete fel men det är svårt att visa att det är eller inte är en del av "NWO".
Om man ska debunka det så måste man motivera följande:
1 Varför får centralbanker trycka upp nya pengar utan att redovisa det
2 Varför får centralbanker ingå swapavtal med egna valutan som "offer" för att rädda en annan
3 Varför man håller guldpriset på artificiellt låga nivåer.
Källa till punkt 1
Källa till punkt 2
Källa till punkt 3
Jag tänker inte peka på NWO men jag tänker säga att vad som pågår är en kontrollerad nedmontering av det finansiella systemet för att ersätta det med ett nytt. Om det sker med regeringarnas goda vetskap eller ej kan jag inte säga men jag har sett för mycket skit för att inte kalla det för medvetet!
EDIT: Tänker som sagt inte peka på NWO, men att NÅGOT pågår som är medvetet från centralbankernas sida är jag övertygad om.
Som nämnts tidigare så pekar fakta på Gregers allsmäktighet gällande borttagna FZ-konton. Enligt senaste undersökningen så har Gregers blotta närvaro på forumet satt skräck i dessa stackare.
Beviset har ni i slumpmässigt utvald tråd i allmäntdelen. Konto efter konto är borttagna:O
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Som nämnts tidigare så pekar fakta på Gregers allsmäktighet gällande borttagna FZ-konton. Enligt senaste undersökningen så har Gregers blotta närvaro på forumet satt skräck i dessa stackare.
Beviset har ni i slumpmässigt utvald tråd i allmäntdelen. Konto efter konto är borttagna:O
Eftersom det nu tycks som du är något på spåren, är det nog bäst ditt konto tas bort också. Innan det händer en olycka.
Vem har sagt att du ska ta bort kontot? Det gör Gregers moderatorer så snällt åt honom. Men för din egen skull är det nog bäst du gör det själv, man vet ju aldrig när en olycka inträffar.
Kan inte du debunka NWO's koppling till finanskrisen? Du verkar känna till NWO-teoretikernas argument och är intresserad av ekonomi.
Helt ärligt så vet jag inte var man ska börja. Jag kan peka på en massa konstiga saker men jag kan inte säga att det är "NWO". Jag kan tycka att det är åt helvete fel men det är svårt att visa att det är eller inte är en del av "NWO".
Om man ska debunka det så måste man motivera följande:
1 Varför får centralbanker trycka upp nya pengar utan att redovisa det
2 Varför får centralbanker ingå swapavtal med egna valutan som "offer" för att rädda en annan
3 Varför man håller guldpriset på artificiellt låga nivåer.
Källa till punkt 1
Källa till punkt 2
Källa till punkt 3
Jag tänker inte peka på NWO men jag tänker säga att vad som pågår är en kontrollerad nedmontering av det finansiella systemet för att ersätta det med ett nytt. Om det sker med regeringarnas goda vetskap eller ej kan jag inte säga men jag har sett för mycket skit för att inte kalla det för medvetet!
EDIT: Tänker som sagt inte peka på NWO, men att NÅGOT pågår som är medvetet från centralbankernas sida är jag övertygad om.
Varför inte bara starta en ren ekonomitråd utan spekulationer om konspirationer?
Varför inte bara starta en ren ekonomitråd utan spekulationer om konspirationer?
Finns redan .. fast det råkade spilla över här antar jag
Finns redan .. fast det råkade spilla över här antar jag
Mjo...
A wild conspiracy appears!
Vet faktiskt inte om du skojjar eller är allvarlig med bildens budskap,hade det vart någon annan så hade det med all säkerhet varit på skoj,fast med dig så vet jag inte..hur ligger det till med det Bjosarn?
Är måhända bjosarn en inbiten kommunist som begick ett snedsteg, och visade sin rätta färg?
Har bjosarn infiltrerat fz.se för att kunna sprida kommunist-propaganda?
När kommer revolutionen ske, kommer vi här på fz.se att kunna bekämpa dom hemska ideal som kommunismen för med sig?
Varför har vi så länge varit lurade av god diskussionsteknik och reson, och inte sett det hot som bjosarn utgör mot vårat samhälle?
Kommer Sverige att bli Svordkorea?!
EN KONSPIRATION ÄR VAD DETTA ÄR!
Fler konspirationsteorier:
Åsiktsdiktaturen härskar här inne fortfarande ser jag..
Minsta kritiskt mot en viss religion så åker man ut med huvudet före.
Tycks vara att man kastar ut sig själv med huvudet före genom att radera sitt konto. Men det kanske är det som är åsiktsdiktatur..?
Posta era favoritkonspirationer ITT
http://www.unc.edu/~ltolles/illuminati/flowchart
greger är en neger?
OG GANGSTA PARTY
En sak som är skrämmande ang den där "Jorden går under 2012"-teorierna är att det får stöd från forskare från olika håll. Varför? Jo, för ungefär år 2012 kommer det (inte med 100% sannolikhet, men troligen) slungas ut solstormar som innehåller hetta och framför allt strålning. Denna strålning kommer först och främst påverka elektronik, ledningar i el-, telefon- och datanätet med mera. Alla fabriker, sjukhus, kommunikation osv kommer därmed att stanna av och det skulle enligt forskarna ta flera år, kanske årtionden innan vi fixat allt så det börjar fungera hyffsat igen. Inte svårt att förstå att väldigt många personer kommer dö av olika anedningar, allt från svält till sjukdomar.
Tyvärr har jag bara artikeln i pappersform just nu, en liten notis om den finns här. Jag skall se om jag kan hitta en bra källa online.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
greger är en neger?
Det där var en ny en n_n
En sak som är skrämmande ang den där "Jorden går under 2012"-teorierna är att det får stöd från forskare från olika håll. Varför? Jo, för ungefär år 2012 kommer det (inte med 100% sannolikhet, men troligen) slungas ut solstormar som innehåller hetta och framför allt strålning. Denna strålning kommer först och främst påverka elektronik, ledningar i el-, telefon- och datanätet med mera. Alla fabriker, sjukhus, kommunikation osv kommer därmed att stanna av och det skulle enligt forskarna ta flera år, kanske årtionden innan vi fixat allt så det börjar fungera hyffsat igen. Inte svårt att förstå att väldigt många personer kommer dö av olika anedningar, allt från svält till sjukdomar.
Tyvärr har jag bara artikeln i pappersform just nu, en liten notis om den finns här. Jag skall se om jag kan hitta en bra källa online.
Låter lite som snacket om milleniumskiftet det där