Eve-spelare hämnas rejält på snubbe som mobbade honom för fyra år sedan
Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?
Du kan inte byta namn alls i EVE, inte ens om du betalar pengar. Namn ändras bara om det bryter mot TOS.
Om du läser den länkade historien så ändrade han bara sitt namn på TeamSpeak.
get rekt
Get rekt, scrub*
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Vadå, kan man byta namn bara sådär i spelet utan att pröjsa 150 spänn a´la fantasy-mjölken? Fan, rätt schysst asså eller vad säger du Hasse Hansson?
Eller köpa smörknivar i CS. Allt handlar väl vad man vill lägga tid och pengar på.
Rosa smörknivar!
Jag förstår mig inte på spelare som vill få andra att sluta spela. Vill de ta död på sitt favoritspel?
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
Vet inte riktigt om det var så kul alls?
Beror nog på hur pass stor evenörd man är.
Jag tycker att sånt här är kul för att folk tycker att sånt här är kul
Jag tycker mera att det inte var så kul för att jag inte förstår denna typen av långdragen hämnd...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Du kan inte byta namn alls i EVE, inte ens om du betalar pengar. Namn ändras bara om det bryter mot TOS.
Om du läser den länkade historien så ändrade han bara sitt namn på TeamSpeak.
Stämmer bra, fick det om bakfoten eftersom jag först läste om historien på en annan sajt och jag inte själv spelar Eve. Har ändrat texten nu!
Måste säga att hämndbegär och viljan att göra tillvaron sämre för andra inte är något som lockar mig alls. Nog tur att man inte spelar EVE.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."