Nytt Lego Star Wars-spel i höst
...
Är GANSKA trött på alla lego spel, det första spelet var kul men sedan...
Blä!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Verkar som att Traveller's Tales accepterat att de enda spelen de klarar av att göra är Lego-spel. Får se hur länge detta håller i sig
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.
Inte en massa onödig våld? Då har du inte spelat spelen.
Trying is the first step towards failing
Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.
Jo det har jag. Men om du tänker till lite så förstår du vad jag menar. Det är skillnad på våld och våld.
Jo det har jag. Men om du tänker till lite så förstår du vad jag menar. Det är skillnad på våld och våld.
There's a difference to sex and to make love?
kanske ett dåligt exempel, men iaf.
Du menar väl att det är skillnad på gore och inte gore? <.<
Må kraften, på riktigt, vara med dem...
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
There's a difference to sex and to make love?
kanske ett dåligt exempel, men iaf.
Du menar väl att det är skillnad på gore och inte gore? <.<
Detta blir lite off-topic, ursäktar för det.
Först kan jag säga att jag delvis håller med dig.
MEN
Låt oss jämföra Age of Conan och lego SW, i aoc lossnar huvuden efterföljt av en hink blod, en hög klet osv. Kanske inte helt lämpligt för barn?
I lego SW går lego gubben sönder och huvudet lossnar precis som i aoc.
Så långt håller ditt argument.
Men även om aoc inte skulle innefatta blod och klet skulle jag fortfarande betrakta det som olämpligt för yngre då det handlar om en "riktig" virtuell människa och inte en liten dansk plastbit.
Om en mod finner detta totalt onödigt får det gärna tas bort.
Avslutar med lite on-topic: Hoppas på något nytt från de tidigare lego SW spelen, det börjar kännas som lite för mycket av samma sak snart.