Nytt Lego Star Wars-spel i höst

Inaktiv
Nytt Lego Star Wars-spel i höst

This i like! Blir ett köp till 360. Riktigt fint att det är baserat på Clone Wars serien med.

Inaktiv

...

Är GANSKA trött på alla lego spel, det första spelet var kul men sedan...
Blä!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Verkar som att Traveller's Tales accepterat att de enda spelen de klarar av att göra är Lego-spel. Får se hur länge detta håller i sig


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

...

Är GANSKA trött på alla lego spel, det första spelet var kul men sedan...
Blä!

Kan inte annat än hålla med.

Medlem

Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.

Medlem

Blir dom aldrig less på att tjata om clone wars.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jaglavak:

Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.

Inte en massa onödig våld? Då har du inte spelat spelen.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Vike:
Skrivet av Jaglavak:

Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.

Inte en massa onödig våld? Då har du inte spelat spelen.

Jo det har jag. Men om du tänker till lite så förstår du vad jag menar. Det är skillnad på våld och våld.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Vike:
Skrivet av Jaglavak:

Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.

Inte en massa onödig våld? Då har du inte spelat spelen.

Jo det har jag. Men om du tänker till lite så förstår du vad jag menar. Det är skillnad på våld och våld.

There's a difference to sex and to make love?

kanske ett dåligt exempel, men iaf.

Du menar väl att det är skillnad på gore och inte gore? <.<

Inaktiv

spelen må vara ämnade för barn men humorn i alla lego spelen är kul oavsett ålder.


signatur

dare to be bold

Må kraften, på riktigt, vara med dem...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Vike:
Skrivet av Jaglavak:

Ungarna (11 och 6 år) älskar alla LEGO spel och det är bra spel för dem att spela. Lagom svåra, lite pussel och inte en massa onödigt våld och blod. Vi ser alla tre fram emot LEGO Universe.

Inte en massa onödig våld? Då har du inte spelat spelen.

Jo det har jag. Men om du tänker till lite så förstår du vad jag menar. Det är skillnad på våld och våld.

There's a difference to sex and to make love?

kanske ett dåligt exempel, men iaf.

Du menar väl att det är skillnad på gore och inte gore? <.<

Detta blir lite off-topic, ursäktar för det.

Först kan jag säga att jag delvis håller med dig.

MEN

Låt oss jämföra Age of Conan och lego SW, i aoc lossnar huvuden efterföljt av en hink blod, en hög klet osv. Kanske inte helt lämpligt för barn?

I lego SW går lego gubben sönder och huvudet lossnar precis som i aoc.

Så långt håller ditt argument.

Men även om aoc inte skulle innefatta blod och klet skulle jag fortfarande betrakta det som olämpligt för yngre då det handlar om en "riktig" virtuell människa och inte en liten dansk plastbit.

Om en mod finner detta totalt onödigt får det gärna tas bort.

Avslutar med lite on-topic: Hoppas på något nytt från de tidigare lego SW spelen, det börjar kännas som lite för mycket av samma sak snart.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Star Wars- spelen har varit de sämsta spelen...hoppas på förbättring, inget spel jag ser fram emot i alla fall

Medlem

Kan bli bra själv så älskar jag clone wars och allt som har med star wars att göra så det kanske blir riktigt bra


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar