Nya flygplan till Hawx

Robot
Medlem
Nya flygplan till Hawx

F4 var en trevlig lirare i bfv vill jag minnas

Medlem

Skulle kunna köpa spelet och dlc:n bara för att få köra ett flygplan som heter Aardvark. Jag menar, hur awesome är inte det? Djuret med världens häftigaste namn blir stridsflyg.

Medlem

SR-71? Snabbast från ena sidan kartan till den andra, sen då?


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Toro:

SR-71? Snabbast från ena sidan kartan till den andra, sen då?

Och sen tillbaka!

Testade demot på polarens X360 och tyckte styrningen var horribel.

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Toro:

SR-71? Snabbast från ena sidan kartan till den andra, sen då?

Och sen tillbaka!

Testade demot på polarens X360 och tyckte styrningen var horribel.

Kameran då man sköt och det förstörde det mesta kändes det som.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

.. Ahw tyvärr suger ju konsoll flygare så hårt, visserligen är de kul med arkad men bara för det arkad behöver ju inte styrning ha noll känsla... hoppas starkt på IL2 sturmovik (360) verisonen att de blir den första ordentliga arcade/sim-flygaren på en konsoll med känsla.

Medlem

"Flygplan" snarare flygplansliknande flygande pistoler.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av zauii89:

.. Ahw tyvärr suger ju konsoll flygare så hårt, visserligen är de kul med arkad men bara för det arkad behöver ju inte styrning ha noll känsla... hoppas starkt på IL2 sturmovik (360) verisonen att de blir den första ordentliga arcade/sim-flygaren på en konsoll med känsla.

Håller med rejält, har inte släppts många bra flygspel till konsoler. Speciellt inte när dom gör sånt här, spaningsflyg är inte jaktplan!

Medlem

SR-71 fanns iaf till pc versionen dirr... de andra vet jag inte

Medlem

Novalogics gamla arkadflygare är _MYCKET_ bättre än hawx.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

whiners, spelet är inte till för alla, saken är den att det finns många som gillar detta spelet med den här styrningen, jag inkluderat. gillar ni det inte, då behöver ni heller inte spela det.

sen är det så typisk att bara för det inte är som på ritkigt eller liknar era favorit spel från 90 talet så betyder det inte att det är dåligt.

Medlem
Skrivet av TruB:

sen är det så typisk att bara för det inte är som på ritkigt eller liknar era favorit spel från 90 talet så betyder det inte att det är dåligt.

Jo, faktiskt, det betyder att det är dåligt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag köpte HAWX, lirade igenom kampanjen och testade online 1gång. Sen ville jag ha mitt specc plan (pre order,) men hade ej fått koden så jag googlade och hittade en sida där jag tankade någons save game och voila! Alla plan upplåsta i MP (inklusive a-12, F-4 II OCH Viggen + Draken som INTE skulle finnas med i PC versionen.)

Nu lirar jag i frid och fröjd över Garena dagligen, tycker att det var värt att lägga pengar på detta spel. Skulle dock inte lägga pengar på 5plan jag redan köpt efter som att de fanns på min DvD skiva.

EDIT: Typo

Medlem

vafan är peak eagle för påhitt?
sen känns det ju inte sådär jättehett att köpa medelmåttiga plan, som redan finns i andra versioner i spelet. och med tanke på att alla olika versioner är lika modellerade (F-15C och E är till exempel likadana) så känns det mest som en stor scam...


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

1
Skriv svar