Demo av Sam & Max Episode 2

Robot
Medlem
Demo av Sam & Max Episode 2

Fast det är ju hela spelet om man reggar.

Medlem
Medlem

Oväntat? Release var ju sagt den 5'e, fick hela idag (köpt säsong 1) och körde igenom det. 4h ren glädje om man säger så

Medlem

Är den första episoden också lika bra då?

Funderar nämligen på att inhandla / lira igenom dessa nu...

Medlem

Yup, båda är mycket bra. 35 dollar för alla avsnitt är ett bra pris, 35 USD = 244kr enligt www.xe.com vilket blir ca 41kr per avsnitt. Tar ungefär 4 timmar att klara av en episod, tvåan kan vara något kortare men inte mycket. Skulle nog själv ge båda episoderna 4,5/5. Förresten, borde FZ recensera episoderna? Eller är det ingen på FZ som gillar äventyrsspel?

Medlem

FZ borde helt klart köra en recension! Nya Sam & Max har helt klart gjort en anonym comeback. Trist, för då får man intrycket att det inte är värt att spela...

Medlem

kom ihåg första spelet när d kom (1990?) o då älskade jag spelgenren men nu e suget inte lika svårt så jag skippar d tyvärr.

Medlem

Det är galet vad sugen jag är på att spela det, men jag väntar tills det är ett helt spel så det inte blir som att käka revbenspjäll.

Inaktiv

försökte köpa episode1, gick inte. så dom här kan ju dra sig nånstans
dom har tur om jag warezar deras skit från och med nu

Medlem
Skrivet av Ozmonatov:

Det är galet vad sugen jag är på att spela det, men jag väntar tills det är ett helt spel så det inte blir som att käka revbenspjäll.

Episoderna är fristående, så du kan lugnt spela en i taget

QRT
Medlem
Medlem

Jag älskar äventyr speciellt Sam och Max
Men vi har inte fått nått recensionsexemplar av spelet/spelen ifråga. Synd tycker jag.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av F3D:

försökte köpa episode1, gick inte. så dom här kan ju dra sig nånstans
dom har tur om jag warezar deras skit från och med nu

Fråga deras support? Kollade in lite på deras FAQ och det verkar som om man har problem så ska det lätt vara fixat. Du får ju inte bara missa det här underbara spelet.

Skrivet av DonGrif:

Jag älskar äventyr speciellt Sam och Max
Men vi har inte fått nått recensionsexemplar av spelet/spelen ifråga. Synd tycker jag.

Så ni måste få ett recensionsexemplar för att recensera det? NÅGON på FZ måste väl ha köpt sig någon episod. Varför inte köra med en tävling som ni gjorde med BF2142 recensionen där man fick skriva sin egen. Eller vad hände med den? Missade jag korandet av vinnaren?

Redaktör
Skrivet av Dvorak:

Varför inte köra med en tävling som ni gjorde med BF2142 recensionen där man fick skriva sin egen. Eller vad hände med den? Missade jag korandet av vinnaren?

Intresset var, för att uttrycka det milt, milt...


signatur
Medlem

Underbart

Kommer köpa hela grejen när alla episoder är klara. Dessa mindre utvecklare behöver verkligen pengar också. Vill inte att de ska trilla ner i konkursträsket.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Oväntat? Release var ju sagt den 5'e, fick hela idag (köpt säsong 1) och körde igenom det. 4h ren glädje om man säger så

Tack för tipset, köpte hela säsongen jag med Såg även att man kunde få allihopa på skiva när säsongen var färdig

1
Skriv svar