Uppföljare till Juiced på gång?

Robot
Medlem
Uppföljare till Juiced på gång?

Gillade skarpt ettan på xbox. Så det här kan bli bra, så länge spelet inte blir som ettan till pc som var rätt kefft.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Gillade skarpt ettan på xbox. Så det här kan bli bra, så länge spelet inte blir som ettan till pc som var rätt kefft.

"bli bra" ha! knappast Juiced suger! ett av dom sämsta bil spel jag har kört(och jag har typ kört alla!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

juiced sög.....

noll känsla ....stelt och fult


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Håller med att Juiced var riktigt dåligt, ändå är det många som tycker det var jätte bra, många spel-sidor bland annat. Någon uppföljare är det defenitivt inte värt, men om de nu har bestämt sig för att göra en så hoppas jag att de lyckas bättre denna gång


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Juiced var väl, mja, lite sisådär.
De kanske lärt av sina misstag och förhoppnigsvis får de till en vettig körkänsla.
Gillade upplägget med de olika klasserna etc

Medlem

Skulle vara kul om grafiken till PS2 versionen såg likadan ut som PS3 versionen.

Inaktiv

jag tycker spelet ser riktigt fint ut på dumparna =D kommer säkert bli kanonbra

Inaktiv

Läs senaste Gamereactor, det är redan bekräftat att det kommer ett Juiced 2: Hot Import Nights. Nyheten är iofs exklusiv för GR men jag tycker någon av er borde ha läst den (fyra sidor med bilder och fakta så det går inte att missa). Så ni kan ta bort frågetecknet i nyheten och sluta kalla det för ett rykte...


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Inaktiv
Skrivet av Ghostm:

Läs senaste Gamereactor, det är redan bekräftat att det kommer ett Juiced 2: Hot Import Nights. Nyheten är iofs exklusiv för GR men jag tycker någon av er borde ha läst den (fyra sidor med bilder och fakta så det går inte att missa). Så ni kan ta bort frågetecknet i nyheten och sluta kalla det för ett ryckte...

Menar det.

Medlem
Skrivet av Ghostm:

Läs senaste Gamereactor, det är redan bekräftat att det kommer ett Juiced 2: Hot Import Nights. Nyheten är iofs exklusiv för GR men jag tycker någon av er borde ha läst den (fyra sidor med bilder och fakta så det går inte att missa). Så ni kan ta bort frågetecknet i nyheten och sluta kalla det för ett ryckte...

själva ryktet låg väl i namnet, antal bilar samt storstäderna, som jag ser det

1
Skriv svar