10 miljoner lirar World of Warcraft

Medlem
10 miljoner lirar World of Warcraft

10 miljoner som har subscribat, ja. Men hur många har testat wow sen struntat i det? Är nog en hel del, så de som - spelar (aktiva konton) - är nog inte lika många.

Men visst är det en bedrift


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jag tycker synd om 10 miljoner människor, ett samband?

Medlem

Nästan lite skrämmande vad mycket folk som spelar World of Warcraft. Kan bara säga grattis till Blizzard!

Medlem

Många spelar kommer nog att lämna wow när aoc och warhammer kommer ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ifall vi bytte alla dessa mot dem som lever i sverige nu skulle sverige få en större befolkning men ändå bli mycket mycket livlöst..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av KiWi:

Jag tycker synd om 10 miljoner människor, ett samband?

jag tycker synd om dig som känner ett sånt tvångsmässigt behov av att klanka ner på WoW och de som spelar det.

Det är ju helt otroligt att alla kommenterer till WoW-nyheter ska handla om hur illa man tycker om WoW, hur dåligt det är egentligen och beklaga sig över att man är den enda på denna jord som förstått det

Medlem

Bra jobbat WoW.
Sjukt bra spel.

Medlem

Allt populärt ska svensson tycka illa om. Så har det alltid varit, kommer alltid vara. Läs lite svensk samhällshistoria så lär ni er också. Vi andra ignorerar bara och åtnjuter ett roligt spel. Liksom alla andra spel jag spelar.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Många spelar kommer nog att lämna wow när aoc och warhammer kommer ut.

jo, men det blir bara de vuxna vilket kommer bli väldigt bra. Alla småglin blir kvar i wow...dvs 9,5 miljoner


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Korrigering 9999999, mitt konto är uppsagt men stängs inte förrens den 29:e

Medlem

Håller helt och hållet med dig KiWi, många att sörja över, kan bli ett svårt år detta 2008...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sen är det väl många botters och spammers också..

Medlem
Skrivet av seppuko:

Allt populärt ska svensson tycka illa om. Så har det alltid varit, kommer alltid vara. Läs lite svensk samhällshistoria så lär ni er också. Vi andra ignorerar bara och åtnjuter ett roligt spel. Liksom alla andra spel jag spelar.

Hmm, nu tror jag nog inte riktigt det är populariteten och "svensson" att göra. Men ärligt talat. filmen "Dansa med vargar" är rena action rullen om man gämför med den action som finns i wow. Har kollat på polare när de spelar wow och tänkt. hur fan orkar han? Jag hade fan somnat för länge sedan innan jag ens kommit till lvl 1. nä tackar vet jag FPS á la Quake Där det händer lite!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av skauninG:

10 miljoner som har subscribat, ja. Men hur många har testat wow sen struntat i det? Är nog en hel del, så de som - spelar (aktiva konton) - är nog inte lika många.

Men visst är det en bedrift

Jag tror ju knappast man köper wow för att "testa" det bara. låter rätt dyrt. Däremot är det många som slutat efter att ha spelat sedan spelet kom ut typ. Men du har ju en poäng i alla fall. Nyheten säger inte om det är 10 miljoner wow konton eller om det är 10 miljoner aktiva spelare. I så fall ligger nog Quake 1, 2 och 3 rätt bra till. Det finns nog några miljoner spelare som spelat det, men som inte är aktiva spelare längre. Lika så CS eller vilket annat online lir som hälst.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

stackars människor

Inaktiv

väldigt bra spel
men saknas väldigt mycket personlighet i det..
får ju inte ens skriva en bio!
hallå...mmoRPG??

Medlem

10 miljoner thats MAD!!!


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Letar ständigt efter ett bättre mmo, eller ett som jag fastnar för.
Varit i wow träsket alldeles förlänge, slutat spela typ 3ggr men kommit tillbaka för det finns inget bättre ute just nu =/

Hoppas VERKLIGEN att AoC eller WAR kan slita mig ur wowträsket.

Nåväl, 10mille subscribers kan inte ha fel its a good game.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv
Medlem

Jag har haft WOW i en o en halv månad. DEt är inte alls lika skojj som typ cod4 o så är det dyrt. MMO är nog inget för mig. Lägger nog ner det...

Medlem

Väntar på Darkfall några år till...

Medlem
Skrivet av seppuko:

Allt populärt ska svensson tycka illa om. Så har det alltid varit, kommer alltid vara. Läs lite svensk samhällshistoria så lär ni er också. Vi andra ignorerar bara och åtnjuter ett roligt spel. Liksom alla andra spel jag spelar.

Vad är det med dig? Blev du antastad av en svensson som barn eller? Ska du använda ett namn för att personifiera en "medelmåtta" kan du väl fan använda ditt eget efternamn istället för mitt :P!!

juste det!

<----Stolt Svensson


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

*klappa händerna när du är riktigt gla*


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av KiWi:

Jag tycker synd om 10 miljoner människor, ett samband?

jag tycker synd om dig som känner ett sånt tvångsmässigt behov av att klanka ner på WoW och de som spelar det.

Det är ju helt otroligt att alla kommenterer till WoW-nyheter ska handla om hur illa man tycker om WoW, hur dåligt det är egentligen och beklaga sig över att man är den enda på denna jord som förstått det

Okej, jag erkänner. Jag tycker inte synd om alla som spelar wow. Men på den tiden då jag själv spelade detta opium så var jag naiv. Nu i efterhand så vet jag vad som egentligen hände och hur det påverkade mig. Visst, alla kanske inte går in hardcore och lirar för mycket. Och lirar förbi familj och vänner. Men fortfarande, alla dessa som faktiskt gör det (Ja, dom är fler än vad ni tror) tycker jag synd om. Extra synd tycker jag om deras närmaste som lider.

Detta har för övrigt inget med att "svenssons" alltid ska tycka illa om nymodigheter. Detta är ingen nymodighet, flera år på nacken. Ha, samhällshistoria, vad har det med saken att göra?

Avstängd

Testat wow men det var iaf inget för mig, gillar inte sådana här fantasy spel där man måste betala hela tiden :/

Qus
Medlem

10 miljoner antal konton antar jag?

Medlem
Skrivet av Qus:

10 miljoner antal konton antar jag?

aktiva konton brukar det vara när dom går ut med statistik

Förstår hur som helst att det är så många. Otroligt bra spel, älskat det sedan jag spelade det första gången. Tyvärr (eller tur) har jag inte tillräckligt med tid för spelet så det blir allt mer sällan jag spelar det, är nära att avinstallera det...


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Det är väll Blizzards bästa spel ur ekonomisk synpunkt? En guldgruva! Inte konstigt att det ploppar ut MMORPG:s som svampar.

En del har säkert haft skitkul med WoW medan andra har spenderat alldeles för mycket tid med det. Inget man ska skylla på Blizzard då det är som en del skriver här enkel och bra genomtänkt spel. Sedan om man inte kan låta bli och sitter med spelet 15 timmar per dygn då är det synd om dessa.

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av KiWi:

Jag tycker synd om 10 miljoner människor, ett samband?

jag tycker synd om dig som känner ett sånt tvångsmässigt behov av att klanka ner på WoW och de som spelar det.

Det är ju helt otroligt att alla kommenterer till WoW-nyheter ska handla om hur illa man tycker om WoW, hur dåligt det är egentligen och beklaga sig över att man är den enda på denna jord som förstått det

Word.

WoW är bra. Jag har testat ett antal andra MMO:s och WoW är det enda jag har fastnat för.

Blizzard är väldigt skickliga spelutvecklare. Dom är värda alla pengar dom kan få! Mer pengar = ännu mer möjligheter.

123
Skriv svar