ArmA II: Operation Arrowhead-demo släppt

Robot
Medlem
ArmA II: Operation Arrowhead-demo släppt

Vad häftigt. blir att testa..

Medlem

Inte så häftigt som man kan tro...

Medlem

Någon som känner till om det finns det en mod (knapp) för att enabla/disabla deadzone, likande det som LALT gör (rör endast huvudet) gör? Känner att jag, med deadzone, inte hänger med när man ska rensa hus.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Någon som känner till om det finns det en mod (knapp) för att enabla/disabla deadzone, likande det som LALT gör (rör endast huvudet) gör? Känner att jag, med deadzone, inte hänger med när man ska rensa hus.

Tror att det går att stänga av deadzone i options.


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Thanatos84:
Skrivet av Baxalasse:

Någon som känner till om det finns det en mod (knapp) för att enabla/disabla deadzone, likande det som LALT gör (rör endast huvudet) gör? Känner att jag, med deadzone, inte hänger med när man ska rensa hus.

Tror att det går att stänga av deadzone i options.

Jo det vet jag, vill ha möjlighet att toggla på/av utan att gå in i option. Som t.ex dom har löst det med L-ALT via en knapp.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Är det en fristående expansion? eller måste man ha originalet?

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Är det en fristående expansion? eller måste man ha originalet?

fristående va? men om du har orginalet kommer allt det finnas med, annars får du bara de nya

Medlem

Det fungerar fristående ja. Rekommenderas starkt att köpa spelet.

Medlem

Kostar 265:- på Webhallen, men de verkar inte vara representerade på Pricerunner när det gäller detta spel iaf. Jävligt billigt för så pass mkt innehåll som det rör sig om dessutom.

Medlem

Går det att spela nuförtiden eller är det lika buggigt och krångligt som innan? (Provade demot när originalet kom men det var så grymt kass så jag lessnade....)

Medlem

Demo på en expansion? Det var nåt nytt.. Efter att lirat demot på Arma 2 en hel del så köpte jag det, men har fortfarande lirat demot mer än fullversionen, haha.. Så jag tror inte det blir nån expansion för mig.

Skrivet av nicke157:

Det fungerar fristående ja. Rekommenderas starkt att köpa spelet.

Jahaaa... Hade jag ingen koll på.

Medlem
Skrivet av Johan:

Går det att spela nuförtiden eller är det lika buggigt och krångligt som innan? (Provade demot när originalet kom men det var så grymt kass så jag lessnade....)

Det är säkerligen mindre buggar men "lika krångligt" lär det definitivt vara. Svårt och jävligt, precis som vi vill ha det


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Märks att de fortfarande inte har en jävla aning om hur man kodar spel. Redan på installationen så kör det ihop sig.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Märks att de fortfarande inte har en jävla aning om hur man kodar spel. Redan på installationen så kör det ihop sig.

Det märks att du inte har en aning om vilka BIS är och vad de har gjort för soldatsim-genren under det senaste decenniet. Pinsam kommentar.

Installationen funkar hur bra som helst, både för fullversion och demo. Fixa i ordning din rigg så går det nog bättre.

(lol - och vad kan du koda som går att jämföra med Operation Arrowhead?)


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av FZ:

FZ har inte recenserat denna expansion, men vi gav originalspelet tre grottsniglar av fem möjliga. Det är ganska bra, faktiskt.

Jag vet inte om det är särskilt bra när skalan ni går efter ger efterblivna kreationer som Operation Flashpoint: Dragon Rising 5 av 5 möjliga

1
Skriv svar