Lightning återföds i Skyrim

Robot
Lightning återföds i Skyrim

Final Fantasy XIII-hjältinnan återskapas på ett imponerande sätt i Skyrim-mod.

#final-fantasy-xiii, #lightning-returns-final-fantasy-xiii


Medlem
Lightning återföds i Skyrim

Kanske inte den första karaktär jag vill se återskapad i Skyrim, men det ser ju galet bra gjort ut.

Medlem

Gangnam style


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jaha och var kan jag ladda ner henne? Hittar inte henne på Skyrim Nexus! :'(


signatur
Medlem

sjukt va livlösa karaktärerna blir i bethesda´s motor. aldrig något känsla av nåt själ i dom där döda ögonen..

Medlem

Tänk om alla spel hade modverktyg :/

Medlem
Skrivet av Robbyh:

sjukt va livlösa karaktärerna blir i bethesda´s motor. aldrig något känsla av nåt själ i dom där döda ögonen..

Japp Animationer och karaktärerna har aldrig varit riktigt top notch. Men men saker blir iaf bätter och bättre..

Ser ut att vara riktigt välgjort! Men trist att de inte lägger ner engagemanget på någon karaktär som faktiskt är värd det.

Medlem

Bra gjort men inte bättre än originalet enligt mig.

Medlem

Vilken pudding!


signatur
Inaktiv

Fortfarande sjukt imponerad över vad folk kan göra med Skyrim.
DET FINNS INGA GRÄNSER!


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Ser ut att vara riktigt välgjort! Men trist att de inte lägger ner engagemanget på någon karaktär som faktiskt är värd det.

Vilken karaktär tänker du på då? Jag är så tråkigt så jag orkar inte ta in saker som förstör "stämmningen" i spelen :p.

OnT: Nördar finns för allt och det här var ju ganska välgjort!
Finns för övrigt Dark Souls Elite Knight Set armor på Nexus, kan rekommendera den starkt!

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Ser ut att vara riktigt välgjort! Men trist att de inte lägger ner engagemanget på någon karaktär som faktiskt är värd det.

Det kommer ska du se!

Medlem

Jag spelade själv som Lightning på Skyrim tidigare i höst, känns faktiskt riktigt fränt och nästan passande såvidare man inte kör med FFXIII vapen/armors.

Tyvärr så fanns/finns inte hela kittet, så man får tanka ner olika moddar, bla kropp och hår för att det ska bli likt. Min Lightning blev ganska lik orginalet, lite i ansiktet som inte matchade, men det syntes inte så mycket.

För de som är intresserade så finns det även en Arnold Schawrzenegger "Conan" mod


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Fortfarande sjukt imponerad över vad folk kan göra med Skyrim.
DET FINNS INGA GRÄNSER!

Warner Bros håller inte med: http://www.moddb.com/mods/merp-middle-earth-roleplaying-proje...

"I would like to inform you of a Lord of the Rings fan modification of the Elder Scrolls Skyrim, which has recently been issued a cease and desist letter from Warner Brothers Entertainment."

Medlem

Aldrig sett Lightning som en attraktiv tjej, tycker mer det ser ut som en typisk japansk kille med långt hår.

Nej, Fang är nog min favorit utseendemässigt.

Medlem

Ni gör en nyhet om detta men tar inte med vart man kan hitta modden? :/

1
Skriv svar