Valkyria Chronicles släpps till pc

Robot
Valkyria Chronicles släpps till pc

Efter sex års PS3-exklusivitet kommer det hyllade rollspelet till Windows.

#valkyria-chronicles, #sega


Medlem
Valkyria Chronicles släpps till pc

Äntligen får alla som inte har råd med konsol möjligheten att spela bra rollspel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Detta såg ju sjukt mysigt ut, frågan är om man skall damma av PS3:an och skaffa sig ett exemplar, eller om man skall vänta på PC-release :/

Medlem

Fan vad skoj! Jag älskade det här spelet, men mitt ex försvann för ett bra tag sen så jag orkade aldrig ta tag i det. Det här kan nog få mig att spela ut det. Solitt spel!


signatur

Videomupp

Medlem

YES! Fy fan vad glad jag blir. Skit kul!

Medlem

för dom som inte spelat eller hört talas om detta innan, så är det lätt värt ett köp!


signatur

God is dead

Medlem

Kul för alla PC-spelare därute! Mycket bra spel

Medlem

Omg älskar alla chronicles spel! Bra nyhet!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

det här var verkligen ett riktigt bra spel. Ska helt klart stöd köpas

Medlem

Nu är det bara att hoppas att detta innebär att de jobbar på ett nytt spel. Varför skulle man annars få för sig att porta ett sex år gammalt spel till PC?

Medlem

Va det inte 3'an i denna serien som aldrig översattes till engelska? Man kan ju hoppas att det händer lite även där. Skulle gärna se alla spel i serien komma till pc. Hänger väl mycket på om detta säljer bra kan jag gissa.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Ge mig en uppföljare till ps4 ist!

Medlem

Fantastiskt spel. Är fortfarande fruktansvärt bitter över att de övergav PS3 och utvecklade uppföljarna till PSP.

Medlem

Wow, detta var oväntad...

Medlem

Mycke bra Anime serien är mycke bra oxå
Ge mej en uppföljare till Skies of arcadia tack, eller en HD remake av originalet

Medlem

Ett av mina favoritspel till PS3. Visst var svårighetsgraden lite udda ibland, men till större delen älskade jag det och kommer helt klart köpa det till PC.

Jag hoppas det säljer bra så att de även släpper VC 2 och 3 till PC, då jag aldrig haft en PSP att spela dom på.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Det var fan på tiden. Är tokig i denna genre, så tack.

Medlem

Så sjukt bra spel det här! Ett måste för alla som gillar combat-strategi, samt Japansk quirkiness.

Medlem

Fantastiska nyheter, jag hoppas att detta är första steget till en återuppbyggnad av denna franchaise. Och föroppningsvis till en större publik än PSP!

Medlem
Medlem

Släpps 11 november för den som inte redan vet


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar