Naughty Dog firar 30 år med en film

Robot
Medlem
Naughty Dog firar 30 år med en film
Medlem

Jag gillade inte Crash Bandicoot alls men sedan Uncharted/The Last of Us så har ND blivit en av mina favoriter.

Medlem

Keef the Thief körde man en del på Amigan <3
Visste inte att de var Naughty Dog som låg bakom den dock.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Naughty dog levererar kvalité!

Medlem

Helt klart The Last of Us. Mästerligt spel, intressant spelvärld, bra manus, bra karaktärer... ALLT var bra!


signatur

I drank what?

Medlem

ND är den studion som skulle få mig köpa PS4 - helt klart.

Skribent
Skrivet av Mirage:

Helt klart The Last of Us. Mästerligt spel, intressant spelvärld, bra manus, bra karaktärer... ALLT var bra!

Jag tyckte inte det var så bra som alla andra, men kan absolut förstå varför folk älskar det. När dom använde Hank Williams ödesmättade ballad "Alonde & Forsaken" blev jag iofs golvad, det var extremt snyggt.

Och för att svara på min egna fråga: Uncharted 2, för att det är det enda spelet som fått mig att känna mig färdig med spel som medium. För att inget skulle kunna toppa det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

jag bara tänker lägga ut detta här, tänk er blizzard med samarbete med naughty dog på ett nytt ip cross platform.

GIEF!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mirage:

Helt klart The Last of Us. Mästerligt spel, intressant spelvärld, bra manus, bra karaktärer... ALLT var bra!

Jag tyckte inte det var så bra som alla andra, men kan absolut förstå varför folk älskar det. När dom använde Hank Williams ödesmättade ballad "Alone & Forsaken" blev jag iofs golvad, det var extremt snyggt.

Och för att svara på min egna fråga: Uncharted 2, för att det är det enda spelet som fått mig att känna mig färdig med spel som medium. För att inget skulle kunna toppa det.

Håller helt med. Tyckte att i stort sett hela spelet var rejält tråkigt och enformigt även om storyn och karaktärsutvecklingen var av toppklass - var även enbart på grund av dem som jag fortsatte spela det. Vinterkapitlet, då speciellt the Hunt, var däremot riktigt bra. (Go Ellie!)

FM-guru
F.d. Sisyr

Crash Bandicoot gick högvarmt när man var liten. Ettan alltså, det är det enda liret jag spelat i serien (visste inte ens att det fler än ett förrän jag googlade nu).

Medlem

Körde väl Crash bandicoot demot hos en polare, men det var inget som passade mig Var väl Final Fantasy 7 och Resident Evil som jag spelade hans konsol. Fanns roligare spel på pc:n hemma.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Crash Bandicoot 1,2 och 3 körde man som en galning


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

"Uncharted" självfallet. Racingspel hit och dit, det var inte riktigt där som Naughty Dog stämplade in sig i spelhistorien, tycker jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade nog väldig tur när jag valde de tre första spelen till konsoll någonsin - Dirt 2, Just Cause 2, Uncharted 2 - allt bleknade i jämförelse av det jag köpte efter dessa. Spelar fortfarande Dirt 2 och har helkul.

UC2 gjorde jag aldrig klart innan jag dumpade PS3, så det skulle vara kul om de gör remastered av den också. Så otroligt varierande saker man blev utsatt för. Men både UC3 och kommand UC4, LOU and GT 7 kan bli super på PS4.

Medlem

Aldrig spelat last of us, ska köpa det när det kommer en android eller Apple version utav det, om låt säga 5 år

1
Skriv svar