Fuska i Fallout 4 - bli odödlig, få alla vapen och hoppa superhögt
samma fusk sedan oblivion tiden, har dött en hel del gånger i fallout 4 nu men jag väljer att ladda om och sedan pröva mig en ny väg att gå, stötte på en deathclaw som slet mig itu på en gång vilket jag bara garvade åt
Är det bara jag som aldrig använder fusk?
Jag gör aldrig det heller, vill mycket hellre lära mig spelen och de svåra delarna jag inte kommer över.
Känslan är oslagbar när det jobbiga är avklarat, medan fusk bara får spelaren att tröttna på spelet inom 10 minuter.
Så var det i varje fall för mig som äckelunge.
Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.
Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!
Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.
Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!
Jag tvivlar starkt på att FZs läsarbas är så svagsinta att dom inte vet att man kan fuska i spel. Jag applåderar ert förakt för era läsare.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Är ju livsviktigt även för folk som inte vill fuska. Bethesdas spel tenderar ju att vara allt annat än buggfria och det är inte sällan man finner sig själv fastklämd mellan en vägg och en... vad som helst.
Att kunna stänga av collision osv har nog räddat de flesta av oss någon gång.
Är det bara jag som aldrig använder fusk?
Det kan ha hänt att det dykt upp en vänlig manager i en rik klubb som har haft närmast perverst intresse för mina B-lagsspelare i Football Manager
Men jag skulle aldrig fuska i ett MP-spel eller ens köpa guld i ett MMO.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Alltså, *hur* är detta en nyhet? Som tidigare kommentarer sagt så har samma kommandon funnits i alla iterationer av motorn.
Beacause reasons. Som att inte alla besitter dina exceptionella kunskaper i creation engines kommandon. We salute you!
Jag tvivlar starkt på att FZs läsarbas är så svagsinta att dom inte vet att man kan fuska i spel. Jag applåderar ert förakt för era läsare.
Jag tvivlar starkt på att du har större förståelse för vår läsarbas än någon som jobbat med sajten i 15 år. Jag applåderar din höga häst och ger den en sockerbit.
Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.
Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..
Att fuska i Fallout är verkligen att förstöra spelet, skulle isåfall vara efter att man spelat ut spelet.
Annars tycker jag det är ett bra initiativ att lägga upp fusk och guider på FZ, ni får gärna lägga upp till fler spel framöver för det måste väll inte bara vara "nyheter" som läggs upp på FZ?
Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.
Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..
Jag gillar din passivt aggresiva hint om att vi skulle skriva om Fallout för att Bethesda har valt att annonsera hos oss. Vi skriver om det vi tror våra läsare kan uppskatta, oavsett vad vår säljare kammat hem för kampanj. Och uppenbarligen var många intresserade av att läsa om fusk till ett aktuellt spel.
Tittar du tillbaka till till exempel Witcher 3-släppet skrev vi lika mycket då, och det är väl den enda releasen som kan mäta sig på samma skala som Fallout 4. Du baserar också ditt argument på att annonsaffären skulle vara baserad på klick på Fallout 4-ämnen, vilket är direkt fel. En annons säljs in, säljarna lovar en viss mängd visningar och om någon klickar på annonsen (inte nyheter kring spelet i fråga) blir statistiknissarna glada och får argument för framtida försäljning. Det är bara fulsajter som kör klickbaserade annonserkampanjer.
Vi hade faktiskt en gång i tiden en fuskdatabas men den försvann någon gång i början av 2000-talet. Det kanske är läge att återuppliva den.
Jag stämmer in i (den småskaliga) kören som ifrågasätter nyhetsvärdet i det här, ska ni börja lägga upp fuskguider för alla spelsläpp framöver eller gäller det bara de utgivare som annonserar hos er? Jag vet att ni vill förtjäna annonspengarna men det måste finnas lättare sätt att få mer klick till era Fallout 4-relaterade ämen.
Sen hade jag inte varit lika spydig mot folk vars klick genererar min lön men iofs har jag ju inte skött en spelsida i 15 år så vad vet jag..
F4 må var bra eller dåligt, men det är ett av de största spelen i år oavsett och således vill de allra flesta läsa nyheter om spelet. Passar inte nyheten (tex jag gillar tex inte CoD och tänker inte läsa recensionen) så är det bara att hoppa över den.
Sen om du tycker att många tidningar/siter inte vågar ge F4 det betyg det kanske förtjänar (av ngn anledning, tex sponsring etc), så är det en annan sak.