Just Cause 3 tar till skyarna med brutala Sky Fortress
Ett flygande, tungt beväpnat fort. Just vad Rico behöver, 'cause vill spränga saker.
Vore skoj ifall de fixar prestandan först innan de börjar släppa DLC.
Vad har du för prestandaproblem?
Vore skoj ifall du postade specs innan du börjar gnälla
Enkelt, AMD, vilket säger det mesta.
Spelet flyter som en tegelsten med texturer som är helt blanka. Och så kan du inte höja FoVen vilket får mig att bli sjösjuk. Finns en gigantisk lista med problem som folk har gjort på Steam som du kan kika in.
Så när de helt plötsligt annonserar DLC utan att ens släppa fix problemen som spelet har så blir jag föga imponerad.
Så du menar att så fort någon stöter på prestanda problem så måste det vara deras dator som jävlas? Mår du bra?
Så du menar att så fort någon stöter på prestanda problem så måste det vara deras dator som jävlas? Mår du bra?
Att fråga om specs vid prestandaproblem känns befogat.
well nu för tiden har många problem med prestanda även om dom har bra specs
Just Cause 3 har minnes läckage som som man märker efter ca 30 min ibland längre eller kortare beroende på vad man är i spelet o vad man gör.(bättre än tidigare efter patchar)
Spelet har även stuttering problem som kommer o går för víssa som jag inte vet riktigt vad det beror på!?
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
well nu för tiden har många problem med prestanda även om dom har bra specs
Ja, men går inte direkt att hjälpa någon utan all information. Specs behövs för att folk ska kunna ge ordentliga råd.
Hade riktigt trevligt med JC3. Perfekt "casualspel" där man hoppar in och bara spränger allt du ser. Ska bli riktigt kul med lite fler timmar i det nya DLC.
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Vad har du för prestandaproblem?
Enkelt, AMD, vilket säger det mesta.
Spelet flyter som en tegelsten med texturer som är helt blanka. Och så kan du inte höja FoVen vilket får mig att bli sjösjuk. Finns en gigantisk lista med problem som folk har gjort på Steam som du kan kika in.
Så när de helt plötsligt annonserar DLC utan att ens släppa fix problemen som spelet har så blir jag föga imponerad.
Ah, AMD...en tråkig historia. Ni har det inte lätt med allt GameWorks skräp som slängs på i spel höger och vänster.
Hade personligen velat ha SLI istället för DLC men visst...
Antar att CFX heller inte fungerar?
Jag tröttnade på JC3 ganska tidigt så har inte spelat klart det, men priset för expansionen är ju nästan värt det bara för att få flyga omkring obehindrat!
Kommer man att få tillgång till, och kunna använda alla nya vapen och den nya wingsuit i de "gamla" uppdragen också, när man köper expansionen? Vad tror ni?