Ett bra tag sedan sist

Medlem
Ett bra tag sedan sist

Nåväl. Ska väl skriva något.

Kör fortfarande wow i samma guild även om vi flyttat ihop med en annan guild för att ens kunna göra saker under sommaren. Allt var frid och fröjd tills för någon dag sedan när mina elaka föräldrar fick för sig att nu jävlar blir det inget internet efter klockan 9 på kvällen. Första tanken: "Happ... där rök den raid guilden i wow." när man äntligen fått en vettig guild att ha kul med. Så farligt är det dock inte då ledaren var förstående och sa att det är lugnt och att jag är välkommen tillbaka när jag kan... ehm... jag kan fortfarande spela på dagen och fram till nio på kvällen så det ska jag också göra.

Annars är det väl inte så mycket. Kommit in på en högskola i skövde som jag tvekar på att börja även om jag tackat ja osv för det finns ingenstanns att bo. Dock hade jag satt upp mig på en lägenhet där och fick ett brev idag om att betala hyra vilket skulle vara betalt... igår(?) så måste ringa och höra va fan de pysslar med... om jag redan förlorat lägenheten innan jag fått brevet eller nått. Verkar också konstigt att behöva betala hyra för de dagar man inte ens kan bo där.

Ajaa... slipper elaka föräldrar och kan härja runt i en helt ny stad. Hurra!

Fick för mig att jag skulle köpa en massa spel på min wii också för ettpar dagar sedan så blev inköp av Zelda 1, Zelda 2 och Metroid. Kanske var något spel mer... men enda jag spelat hittills är Zelda 1 och det är så sabla svårt. Inte konstigt att man aldrig kommit igenom det förr. Blir mördad av allt möjligt och det är mest bara fienden som antingen tar 5 träffar för att döda dem eller så är det fladdermöss som inte tappar hjärtan så det känns nästan som att det är meningen att man ska dö en sisådär 5-10 gånger per grotta.

Nää... frukost sen får vi se var dagen leder oss.

#blogg


signatur

osv.

1
Skriv svar