Spännande grejer på gång.

Skägg.
10 Chambers
Spännande grejer på gång.

Som alltid när det gäller topphemliga, ej utannonserade spel och man inte kan säga något, blir det inte mycket av ett inlägg som säger just det: inget mer än hype. Därför hypar jag. "Oj oj oj, nu kommer vi, först i Sverige, skriva om två olika spel, båda stora, av olika utvecklare, de kommande månaderna." Den ena titeln har jag känt till i en dryg månad, den andra inte och egentligen fortfarande inte, men börjar inse magnituden när jag såg projektnamnet...
Jag hoppas på det bästa. Det ena är jag skeptisk till men det kommer sälja bra. Det andra är jag extremt nyfiken på men vet absolut ingenting om.
Spännande!

Och i år ligger GamesCom (f.d. GC i Leipzig) ordentligt separerat igen från E3 (och med nytt namn, och i Köln). Vilket gör att GamesCom kommer bli skitbra! Alla ska ha ut info om senhöstens och vinterns tjocka lineup. Vi snackar i princip färdig kod av Dragon Age, Mass Effect 2, StarCraft 2, Mafia 2 (om det inte blir framflyttat ännu mer), Modern Warfare 2, Aliens vs..., Assassin's Creed 2 och många, många fler som dimper ned med tjockisen i skorstenen.

Och Max Paynes utveckling som man inte vet vad man ska säga, tro och tycka om. (Game Informer har världens första större artikel ute nu - den enda som kommer på ett tag sade Rockstars Richard Barnes till mig igår i ett mail.)

Och så semester om två veckor! Och snorbra väder nu! Håll i dig, väder, jag vill också ha!

Mycket spännande grejer på gång alltså! Och massa utropstecken!

#blogg


signatur
1
Skriv svar