Babylon Goes Blogg !!!

Inaktiv
Babylon Goes Blogg !!!

Tjena alla glada gamers. Idag är dagen då denna blogg föds och vad kan inte vara bättre då än att starta med en underbar länk till ett underbart community som finns på adressen www.sourceoflife.se .

Jag kallar mig för Babylon, när jag spelar css så går jag under clan taggarna Sol.css | Babylon eller Iguana | Babylon. Jag har spelat counterstrike i cirka ett år och aktivt spelat i clan cirka 8månader. Jag äger inte det säkraste aimet men jag tänker css. Min ålder uppnår nu hela tjugoåtta år och jag har hunnit bli två barnsfar, kock, sotare, säljare, industri arbetare samt utvecklat ett gediget intresse för just spel. Det känns som igår när farsan kom hem med ett Nintendo 8bit jag kan kanske ha varit runt fem sex år då jag för första gången tog mig an spel som Kid Icarus, Mario och Ice Climber. Gryma spel som står sig än idag.

Datorn däremot utvecklade jag intresse för först under tvåtusentalet och då för spel som Heroes of Might and Magic och diablo II, Heroes spelar jag än idag med min underbara sambo och timmar kan och lär passera innan jag tröttnar på det .

Tillbaka till css och vardagen "tills Diablo III kommer" vi i sol.css är ett gäng som intresserar sig för just clanspel och nu på dessa tidiga höst timmar så har vi funderingar på att gå med i ligan på r60. Vi har tidigare haft problem med att slå oss fram där i deras ladder blandannat och varför vet jag inte. Jag tror att det knyter sig i magen när vi spelar matcher på ett seriösare sett . vi spelar mid till mid+ på mirc och det är sällan som vi får stryk i dom matcherna. Banor vi kan är De_nuke, De_cbble, Cpl_strike, Cpl_mill och självfallet De_dust2 men vi har bara hunnit skrapa på ytan när det gäller andra banor. Det är aldrig lätt i början .

Ett urval av spelare ni kan möta på pub är Lord Belthazor, Pain, Leeon, Teo, Snus och självfallet då Babylon. Good Luck out there buddy u gonna need it.....

Jag är även intresserad av spel politik etc, men det tar vi vid ett senare

tillfälle.

#blogg

1
Skriv svar