Bokmässan

Medlem
Bokmässan

Här kommer ännu ett icke spelrelaterat inlägg. Nå, det är ni väl vana vid vid det här laget.

Jag har tillbringat två dagar i Göteborg och varit på Bokmässan. För mig är Bokmässan en stor händelse, bokälskare som jag är. Egentligen skulle jag strunta i den i år men jag kunde inte låta bli att åka när min förra chef ringde och frestade. Hon bjöd på inträdet om jag ställde upp och passade montern då och då. Det är faktiskt riktigt roligt att stå som utställare så det är klart jag ställde upp.

Jag handlade inte så väldigt mycket förutom de böcker jag ändå hade tänkt köpa nästa månad. SF-bokhandelns monter har en stark dragningskraft och dit går jag alltid först. Den ligger alltid nära seriemontrarna vilka också utövar en viss lockelse. Jag brukar tillbringa mycket tid i A-hallen kan jag säga. I år blev det dock inga serier. Istället fick jag tag i två musmattor av den typ jag tycker om. Lustigt att man skall behöva åka på bokmässa för att köpa musmatta. Egentligen skulle jag köpt fler men jag var tvungen att hejda mig. Några bokmärken slank dock med hem också.

Årets skörd:

#blogg


signatur

Våga vägra smileys!

1
Skriv svar