Medlem
Bilmusik

Jag kör en del bil, blir typ 12 mil om dagen ungefär. Det absolut viktigaste när man kör bil är ju givetvis musiken. Därför släpar man med sig en liten hög med cdskivor som får ligga i bilen tills man tröttnar på dom. Just nu ligger det lite Chimaira, Volbeat, Lamb of god och Him där ute.

Det är lite svårt då o då att komma på vad man ska lyssna på den här gången när man står och rotar i cdstället men det är skoj att kolla längst ner där man har dom där skivorna som man kanske tyckte var bra en gång i tiden. Ni vet såna där skivor du inte kan förstå varför du faktiskt köpte en gång i tiden.
Jag tog med ett gäng såna skivor och lyssnade igenom förra veckan. Jag förstår inte varför jag la ut pengar på Papa Roach, jag förstår inte varför jag la ut pengar på Creed, jag förstår inte varför jag la ut pengar på Taproot, den här listan kan ju givetvis göras hur lång som helst men jag blev riktigt överaskad över att P.o.d inte var så jävla dåligt. Det var tillomed nån enstaka låt som var bra! Kanske inte mitt bästa skivköp genom tiderna men samtidigt inte mitt sämsta

#blogg


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar