Döda en P-Nisse

Medlem
Döda en P-Nisse

Ha! WORDPUN! Enkel humor är rolig humor som fastslagit av ett land svenskar. Nej men det är av en anledning till att jag är lite rolig med herr Punisher nu, såg nämligen nyheten på FZ att No Mercy-spelet (pluspoäng till er som Finn, Jenny & Barracuda utan att läsa bion) släpps nästa torsdag på amerikanska PSN, ett spel jag sett fram emot sen jag först såg titeln i mars - april någon gång. Mord är som vanligt på dagordningen men främst fler-spelar mord verkar det vara tal om, lite synd då mitt internet är såpass Joakim-hatande som det är, men lite story får vi med också, allt för endast 10 dollar/90 spänn! Inte fel, inte fel. Fräckt det här med att vapen är uppgradbara, fin touch, får se hur det är rent spelmässigt för det verkar inte vara någon större skillnad på dom egentligen.

Nej nu skall jag nog käka middag följt av en vistelse i tv-soffan framför den tredje Jack Ryan-rullen Påtaglig Fara, som ingick (såklart) i den 4-filmers Jack Ryan-boxen jag köpte häromdagen. Kalas på ölkorv ska jag göra också, livet leker som ni märker.

Ny laptop imorrn med, mmm, vakuumförpackad teknologi, mmm.

#blogg


signatur
1
Skriv svar