Inaktiv
Ny blogg

Jag är alltid lika dålig på att skriva ett första inlägg, men jag ska väl försöka få ihop något.

Som man ser i rubriken så är detta en ny blogg. Kan även ses i bristen på inlägg innan detta. Vi är två polare, Markus och Mårten(eller Andreas, vet inte hur han vill presentera sig själv), som gillar spel och tänkte:

Markus: Hey, varför inte starta en blogg?
Mårten: Du vet att det finns ungefär 1 miljard bloggar i Sverige va?
Markus: Jo jo, jag vet. Men här är den sköna grejen, vi skriver om spel. Fatta vad häftigt. Vi kommer ju bli kända. Rika och beundrade. Som hon den där.. du vet.
Mårten: Nej, jag vet inte. Men det lär finnas en del bloggar om spel också.
Markus: Ja ja. Vi startar en jävla blogg om spel. Så jävla negativ hela tiden.
Mårten: Jag måste dra. See ya bro.

2 dagar senare.
Mårten: Fan Markus, vet du vad? Jag kom på en gryyyym idé. Vi startar en blogg om spel.
Markus: Men det var ju det jag sa.
Mårten: Va? När då?

Ja, man har det inte lätt. Ska jag beskriva mig själv? Nej, jag skiter i det. Det räcker nog med att länka till min andra blogg(Jag vet, jag har inget liv. Sova, jobba, äta, blogga och spela tv-spel). .

Vad ska jag skriva om då? Ja, spel är ju rätt självklart. Men spel vad? Om ni har läst min andra blogg så vet ni lite hur jag skriver. Jag tänkte nog fortsätta i samma anda, fast om spelvärlden. Kommentera spel, kanske kommentera folket i spelvärlden. Ja, lite allt möjligt. Det mesta lär handla om Playstation 3 för min del. Jag är ju en PS-fanboy. Mårten(eller Andreas) däremot, han är en Xboxare. Han får presentera sig själv senare. Tror han dyker upp med ett inlägg till helgen.

Men det får nog räcka för detta inlägg. Hoppas många av er som läser detta stannar kvar och fortsätter läsa. Och ni får gärna kommentera. Alltid kul och höra andra personers åsikter.

//Markus

#blogg

1
Skriv svar