Alltid detta återkommande problem

Inaktiv
Alltid detta återkommande problem

Okej. Så jag sitter här och försöker komma på hur jag ska skaffa mig ett liv och min kompis skickar ett online spel till mig där man skulle spela piano med tangentbordet. Sure, tänkte jag, och börjar spela. Allt går bra och efter runt åtta minuter är spelet utklarat. Då börjar jag kika omkring lite på sajten som har det mest självklara namn någonsin, nämligen www.spela.se. Jag kollar omkring lite vad det finns för kategorier och hittar då kategorien tjejspel!
VARFÖR?! Sånt här gör mig så himla irriterad. Vadå dra alla över en kant! Visst jag är tjej, men inte fan betyder väl det att jag gärna spelar make-up spel och sån skit? Så jag drar tillbaka vad jag sa i mitt allra första blogginlägg (ever). "Tack för online spel"? Skulle inte tro det va!

Nu när jag lugnat ner mig lite efter utbrottet min stackars mamma fick bevittna, så vill jag bara snabbt tacka @Voxbrallan. Jag lyckades avinstallera spelet.

#blogg

Medlem
Alltid detta återkommande problem

Läs den här så får du se vad tjejspel innebär.


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv

Jag vill bara snabbt tacka för tacket. Sen är det väl inte termen "tjejgrejer" eller liknande riktigt politiskt korrekt. Oseriös sida alltså.

1
Skriv svar